بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در استان خراسان شمالی حدوداً پنج هزار نفر متقاضی ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن هستند که به‌صورت دستی انجام‌شده و پیگیر ثبت آن‌ها در سامانه هستیم .

۵۰۰۰ متقاضی ثبت‌نام در طرح ملی مسکن در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی اظهار داشت: این پنج هزار نفر در شهرهای بجنورد، اسفراین، شیروان، جاجرم و درق متقاضی ثبت‌نام هستند که با توجه به بررسی‌های اولیه به‌محض بازگشایی سایت از طرف وزارت راه و شهرسازی، این اقدام صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: تاکنون هشت هزار و ۸۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی ثبت‌نام کردند که از این تعداد هزار و۱۶۲ نفر تائید نهایی شده‌اند و ۶۶۰ نفر به پروژه‌های مربوطه وصل شده‌اند و تعداد زیادی از متقاضیان هم ادامه فرایند ثبت‌نام را انجام نداده‌اند .

نژاد صفوی به مبلغ آورده اولیه این طرح اشاره کرد و افزود : مبلغ آورده اولیه برای ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن ۴۰۰ میلیون ریال است که متقاضی می‌بایست این مبلغ را به‌حساب خود در بانک مسکن واریز کنند که تاکنون ۶۷۰ نفر این مبلغ را واریز کرده‌اند.

برچسب‌ها