محصولات پاناسونیک در ایران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و به همین دلیل، تقریبا در هر خانه‌ای، می‌توان یک دستگاه ساخته شده توسط این شرکت را مشاهده کرد. همین محبوبیت و استقبال مشتریان، سبب شده تا نمایندگی پاناسونیک نیز اهمیت زیادی پیدا کند.

نمایندگی تلفن پاناسونیک در ایران کجاست؟

ما در این مقاله قصد داریم بهترین نمایندگی پاناسونیک در ایران را به شما معرفی کنیم. البته در نظر داشته باشید که به دلیل گستردگی محصولات پاناسونیک، هر کدام از نمایندگی‌های این شرکت، در یک خوزه تخصصی، مشغول به فعالیت هستند.

در ادامه شما را با شرکت ایده آل گستر نمایندگی رسمی و مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران، بیشتر آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ایده آل گستر ؛ نمایندگی پاناسونیک در ایران

محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، یکی از درخشان‌ترین زمینه‌های فعالیت این شرکت به شمار می‌روند. Panasonic در طراحی و ساخت محصولاتی مانند انواع تلفن‌های خانگی و اداری، دستگاه‌های سانترال، فکس، دوربین مداربسته و ویدئوپروژکتور، حرف اول را می‌زند.

بهترین نمایندگی تلفن پاناسونیک در ایران

فروشگاه ایده آل گستر نزدیک به دو دهه است که به عنوان یک نمایندگی رسمی و مجاز، در حال عرضه انواع محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک است. آن‌چه که باعث شده از ایده آل گستر به عنوان یکی از بهترین نمایندگی پاناسونیک در ایران یاد شود، عرضه محصولات اورجینال و باکیفیت، ارائه خدمات پس از فروش مناسب، پاسخگویی سریع به نیازها و مشکلات مشتریان و همچنین رعایت انصاف در قیمت‌ها است.

لازم به یادآوری است که شرکت ایده آل گستر در تمام طول سال‌های فعالیت خود، تحت نظر مستقیم اتحادیه مخابراتی ایران بوده و همواره ارائه خدمات صادقانه و باکیفیت را در دستور کار خود قرار داده است.

دسترسی به فروشگاه ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی پاناسونیک

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات و محصولات این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان قرار دارد:

مراجعه حضوری: می‌توانید با مراجعه حضوری به آدرس تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا، پلاک ۱۱ واحد ۱  از خدمات متنوع ایده آل گستر برخوردار شوید.

ارتباط تلفنی: مشتریان ایده آل گستر می‌توانند همه روزه از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ از طریق شماره تلفن ثابت ۰۲۱۸۱۰۱۰ با مشاورین و کارشناسان فروش این شرکت تماس گرفته و درخواست‌ها، سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایند.

مراجه به وب سایت ایده آل گستر: در هر زمانی از شبانه روز، می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی ایده آل گستر به نشانی اینترنتی www.idehal.org اقدام به خرید محصولات و ثبت درخواست خدمات پس از فروش نمایید.

ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک

لازم به ذکر است تمامی قیمت‌های مندرج در وب سایت ایده آل گستر، به صورت لحظه‌ای به روزرسانی شده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرند.

خدمات نمایندگی پاناسونیک

شما چه انتظاری از یک نمانیدگی پاناسونیک دارید؟ برای پاسخ به این سوال، باید به خدمات متنوعی که ایده آل گستر به مشتریان خود عرضه می‌کند، اشاره کنیم.

فروشگاه ایده آل گستر به عنوان یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین نمایندگی‌های پاناسونیک در ایران، در زمینه‌های زیر، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

عرضه انواع محصولات مخابراتی و اداری اورجینال پاناسونیک

اولین و مهم‌ترین خواسته‌ای که مشتریان یک برند از نمایندگی‌های آن دارند، عرضه محصولات اورجینال است. شاید بتوان کلیدی‌ترین تفاوت یک نمایندگی با فروشگاه‌های آزاد را در همین ارائه محصولات اصل دانست.

شرکت ایده آل گستر، از همان روزهای آغازین فعالیت خود تا به امروز، همواره تلاش کرده تا بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات مخابراتی پاناسونیک را به مشتریان خود عرضه کند.

گارانتی محصولات

یکی دیگر از وجه تمایزهای نمایندگی‌های معتبر با سایر فروشگاه‌ها، گارانتی محصولات و ارائه ضمانت‌نامه به مشتریان است. طبیعتا بدون این خدمات، یک نمایندگی ماهیت خود را از دست خواهد داد.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه ایده آل گستر به فروش می‌رسند، از یک گارانتی معتبر و ۱۲ ماهه برخوردار هستند.

انجام تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی، یکی از دغدغه‌های همیشگی مشتریان است. این روزها به راحتی نمی‌توان به هر مرکزی اعتماد کرد و دستگاه‌های الکترونیکی حساس و حیاتی از قبیل تلفن بی سیم پاناسونیک، سانترال، فکس، دوربین مداربسته و ویدئوپروژکتور را برای انجام تعمیرات به آن‌ها سپرد.

ممکن است دستگاه شما توسط افراد متخصص تعمیر نشده و یا در طول تعمیرات، قطعات بی‌کیفیت و فیک، جایگزین قطعه‌های خراب شده شوند. به همین دلیل و برای جلوگیری از بروز این اتفاقات، توصیه می‌کنیم کلیه امور مربوط به تعمیرات وسایل حساس خود را، تنها به نمایندگی‌های معتبر و مجاز واگذار کنید.

واحد تعمیرات ایده آل گستر سال‌هاست که به عنوان یک نمایندگی مجاز و معتبر برای تعمیر وسایل و تجهیزات مخابراتی و اداری پاناسونیک، در کنار مشتریان عزیز حضور دارد. انجام تعمیرات توسط کادر فنی متخصص و باتجربه و همچنین استفاده از قطعات اصل و اورجینال، دو فاکتور مهمی هستند که می‌توانند سبب اعتماد شما به این واحد شوند.

سرویس رایگان تعمیرات ایده آل گستر

یکی از خدمات جدید ایده آل گستر به مشتریان خود، راه‌اندازی سرویس رایگان تعمیرات در شهر تهران است. یکی از شکایت‌های مشتریان ایده آل گستر در سالیان اخیر، هزینه بالای ارسال کالاهای تعمیراتی و دریافت مجدد آن‌ها بود. از این رو و برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان، واحد تعمیرات ایده آل گستر، اقدام به رایگان نمودن ارسال و دریافت محصولات، در مناطقی از شهر تهران نمود:

بر اساس این سرویس، عزیزانی که در یکی از مناطق ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۶ ، ۷ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ و ۱۳ از شهر تهران سکونت دارند، برای ارسال وسایل تعمیراتی خود (از قبیل انواع تلفن‌ پاناسونیک) و دریافت مجدد آن‌ها پس از انجام تعمیرات، متحمل هیچ هزینه‌ای نخواهند شد.

سفارش آنلاین تعمیرات

برای استفاده از سرویس رایگان تعمیارت ایده آل گستر، می‌توانید پس از مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به نشانی www.idehal.org از منوی تعمیرات، وارد بخش سفارش آنلاین تعمیر شوید. در این صفحه و با ثبت آدرس و مشخصات شما، درخواستتان تایید می‌شود.

مشاوره و پاسخگویی سریع

یکی دیگر از انتظارات مشتریان از یک نمایندگی معتبر و مجاز، پاسخگویی بی وقفه و سریع است. شما عزیزان می‌توانید تمامی سوالات و درخواست‌های خود را از طریق تماس با شماره تلفن ثابت ۰۲۱۸۱۰۱۰  با مشاورین و کارشناسان ایده آل گستر در میان بگذارید.

علاوه بر این، امکان پشتیبانی آنلاین نیز در وب سایت ایده آل گستر برای مشتریان در نظر گرفته شده است. با ورود به بخش گفتگوی آنلاین، می‌توانید به صورت مستقیم با کارشناس‌های ایده آل گستر گفتگو کرده و مشکلات خود را مطرح نمایید.

کلام پایانی

در این مقاله با شرکت ایده آل گستر به عنوان بهترین نمایندگی پاناسونیک در زمینه محصولات مخابراتی و اداری بیشتر آشنا شدیم. لازم به ذکر است که خدمات این شرکت، تنها به شهر تهران محدود نمی‌شود و مشتریان عزیز از سراسر ایران، می‌توانند با ایده آل گستر در ارتباط باشند.

برچسب‌ها