معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ورود مسافر به این استان از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۱ درصد کاهش یافته است.

ورود مسافر به خراسان رضوی ۸۱ درصد کاهش یافته است

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق براتی  افزود: طی هشت ماه گذشته از ابتدای امسال، ‌ورود مسافر به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۴ درصد در بخش حمل نقل عمومی جاده ای، ۷۹ درصد در بخش حمل و نقل ریلی و ۷۰ درصد در بخش حمل نقل هوایی کاهش یافته است.

وی به آمار ورود مسافر به خراسان رضوی طی این مدت اشاره نکرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با تشکر ویژه از اهتمام مردم استان و کشور به رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا افزود: امید است با ادامه این همکاریها روز به روز شاهد کاهش چرخه انتقال بیماری باشیم و در آینده نزدیک این بیماری کاملا ریشه کن شود و در پی آن شاهد حضور گسترده مردم ولایتمدار ایران اسلامی و جهان اسلام همراه با شور و نشاط معنوی در تشرف به قطعه ای از بهشت یعنی مشهد الرضا باشیم.

براتی افزود: آبان ماه امسال  نسبت به ایام مشابه سال قبل بسیار متفاوت است یعنی در آبان امسال کاهش ۷۷ درصدی را در بخش ورود وسائل نقلیه عمومی به مشهد و کاهش۷۴ درصدی به استان را شاهد هستیم. 

وی ادامه داد: میزان ورودی مسافر به مشهد در بخش حمل و نقل جاده‌ای عمومی ۴۹ هزار و ۵۱۹ نفر بوده در حالی که در دوره مشابه سال قبل این رقم ۲۱۱ هزار و ۴۷۲ نفر بوده است. 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی میزان کاهش ورودی در دو بخش هوایی و ریلی را به مشهد به ترتیب ۷۰ و ۶۶ درصد اعلام کرد.

براتی افزود: تعداد زائرانی که در این مدت از طریق حمل ونقل هوایی وارد مشهد شده اند ۴۳ هزار و ۳۰۲ نفر و تعداد افرادی که از طریق حمل نقل ریلی به مشهد مشرف شده اند ۸۷ هزار و ۳۲۲ نفر بوده است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها