بجنورد- صبح امروز با حضور حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمودیان مسئول دفتر ارتباطات حوزوی مقام معظم رهبری، استاندار خراسان شمالی وحجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی و امام جمعه سابق بجنورد آیین تکریم و معارفه امام جمعه جدید بجنورد برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه امام جمعه بجنورد برگزارشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صبح چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان ظرفیت بسیار بزرگ برای اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی منطقه است و این موهبت هم هدایت دینی را از سوی مقام معظم رهبری در منطقه برعهده دارد و هم پشتوانه بزرگ برای مسئولان استان برای پیشبرد سیاست های آنان است و ناظری امین برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی با سرعت بالا است.

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری افزود: در اقشار مختلف مردم و مسئولان استان خراسان شمالی روحیه قدرشناسی نسبت به جایگاه نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی اقوام مختلف در استان خراسان شمالی مثال زدنی است که باید از آن به خوبی صیانت شود ادامه داد: سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی نقطه عطفی برای استان بود و دستاورد معنوی سفر ایشان به این استان برای کل کشور مثال زدنی است .

 رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: در سفر مقام معظم رهبری به این استان، مسئله تمدن اسلامی برای نخستین بار در جمع جوانان استان خراسان شمالی مطرح شد که نشان دهنده ظرفیت بالای استان برای طرح مسائل اساسی و بنیادین است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری ادامه داد:  بیان مسئله آموزش فلسفه به کودکان، مسجد و جوانان، ارتباط مسجد با بسیج و کانون های فرهنگی از سوی مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی یکی از منابع اصلی برای پیدا کردن کلید حقیقی در راستای اعتلا است.

در این آیین از زحمات حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی تقدیر و حجت الاسلام شیخ رضا نوری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید بجنورد معرفی شد.

برچسب‌ها