رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در قالب اجرای محدودیتهای کرونایی از ابتدای آذرماه تاکنون حدود ۴۰۰ واحد متخلف صنفی متخلف از پروتکلهای بهداشتی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی پلمب شد.

۴۰۰ واحد صنفی متخلف از محدودیتهای کرونایی در خراسان رضوی پلمب شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد باباخانی افزود: از ابتدای آذرماه امسال تاکنون حدود ۹ هزار بازدید از اداره‌ها و واحدهای صنفی و خدماتی استان خراسان رضوی با هدف تشدید نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این چهارچوب رعایت پروتکلهای بهداشتی در مراکز نظامی و امنیتی، تمامی اداره‌ها و دستگاههای اجرایی، مراکز گردشگری، اقامتی و رستورانها، اصناف، مراکز خدماتی، اماکن زیارتی، مطبها، داروخانه‌ها، درمانگاهها، کلینیکها و آزمایشگاههای خراسان رضوی مورد بازدید و نظارت جدی قرار گرفته است.

 رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی این مدت به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد صنفی تذکر کتبی دریافت کرده اند که هزار و ۱۳۵ مورد از آنان مربوط به شهرستان مشهد بوده است.

باباخانی افزود: رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط اداره‌ها، سازمانها و واحدهای صنفی و خدماتی استان خراسان رضوی به طور کلی ۶۵ درصد ارزیابی شده است که این میزان در شهرستان مشهد ۶۰ درصد و در سایر شهرستانهای استان ۸۰ درصد گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها