کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش دمای شبانه در مناطق مختلف استان خراسان رضوی همراه با بارش برف و باران تداوم دارد و این استان شب‌های سرد و یخبندانی را پیش رو دارد.

خراسان رضوی شب‌های سردی را پیش‌ رو دارد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اثمری افزود: کمینه دمای هوا در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی طی دو شب آینده تا  ۹ درجه زیر صفر کاهش می‌یابد و پدیده مه و یخبندان طی این مدت پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد یک درجه زیر صفر بود که در شب‌های آینده کاهش بیشتری یافته و یکشنبه شب به ۶ درجه زیر صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش میانگین دمای هوای روزانه و شبانه در خراسان رضوی همراه با بارشهای برف و باران و در مناطق کوهستانی بارش کولاک تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد و از روز دوشنبه شاهد افزایش تدریجی دمای هوا در استان هستیم.

اثمری افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته ۶ درجه کاهش دارد و طی روزهای ابتدای هفته آینده تغییر محسوسی نداشته و در روز دوشنبه روند افزایشی خود را طی می کند.

وی اضافه کرد: از عصر روز گذشته تاکنون در ۹ شهرستان قوچان، سبزوار، چناران، مشهد، نیشابور، تربت‌حیدریه، کاشمر، درگز و جغتای استان خراسان رضوی بارش باران گزارش شده است که بیشترین آن در جغتای با ۲ میلیمتر ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کلات با کمینه دمای هوای ۶ درجه زیر صفر و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها