۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
کد خبر: 731574

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر اعلام کرد: «محمدرضا میرزایی» بازیکن فوتبال جوان اسلامشهری امروز در حرکتی توانست رکورد روپایی به سمت عقب را در سه ساعت در کشور به نام خود ثبت کند.

۳ ساعت روپایی برای ثبت یک رکورد تازه

قدس آنلاین: «پیام نظر» عصر روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این ثبت رکورد از ساعت ۱۲ به همت فدراسیون و کمیته ثبت هیات همگانی استان و اداره ورزش و جوانان اسلامشهردر ورزشگاه ۷ هزار نفری شهید قاسم سلیمانی شهرستان برگزار شد.

نظر اضافه کرد: میرزایی توانست در مدت ۳ ساعت به صورت ممتد مسیری به طول ۵ کیلومتر را در این استادیوم برای نخستین بار به سمت عقب روپایی زده و نام خود را ثبت کند.

به گفته وی پیش از این هیچ ورزشکاری نتوانسته بود با ضربه زدن به توپ(روپایی) در حرکت رو به عقب نام خود را در کتاب ثبت رکوردهای کشور درج کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر گفت: این منطقه یکی از پر پتانسیل ترین مناطق استان در ورزش قهرمانی و همگانی محسوب می‌شود که ورزشکارانش توانسته‌اند در رشته‌های مختلف مدال‌های ارزشمندی را در عرصه بین المللی برای کشورمان به ارمغان آورند.

گفتنی‌ است میرزایی که ۱۸ سال سن دارد برای ثبت این رکورد به مدت یک سال تمرینات انفرادی و بدنسازی خود را توسط پدر و مربیانش سپری کرده‌است.

همچنین ۲ ماه نیز تمرینات روپایی خود را با حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر سپری کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها