افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد از مرگ پیرمرد نگهبان در پی انتشار گاز مونوکسید کربن از اجاق خوراک‌پزی در یک انبار ضایعات در مرکز این شهر خبر داد.

جان باختن پیرمرد نگهبان براثر گازگرفتگی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، سر آتشیارمحمد اسلامی شجره اظهار کرد: در پی اعلام گزارش محبوسی یک نفر در اتاق سرایداری یک انبار ضایعات در مشهد به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۴۴ را به محل حادثه در خیابان آیت‌الله کاشانی اعزام کرد.

افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد افزود: آتش‌نشانان به‌محض حضور در محل و گشودن درب انبار مشاهده کردند، پیرمردی حدوداً ۷۰ ساله به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن، در اتاق سرایداری دچار گازگرفتگی شده و براثر شدت مسمومیت در دم جان‌باخته است.

وی ادامه داد:  در بررسی‌های بیشتر محیط داخلی این اتاق مشخص شد، استفاده از اجاق خوراک‌پزی روشن در داخل این مکان از دلایل احتمالی، این گازگرفتگی مرگبار بوده و تحقیقات بیشتر در خصوص علت دقیق وقوع این حادثه، توسط کارشناسان پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

اسلامی‌شجره یادآور شد: آتش‌نشانان پس از تحویل پیکر فرد متوفی به عوامل انتظامی به مأموریت خویش پایان داده و به ایستگاه خود مراجعت کردند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها