تعداد تماس‌های مردم با سامانه پاسخگوئی تلفنی ۱۹۱، از هزار مورد روز اول آذر به ۵۸۰ مورد در روز گذشته کاهش یافته است.

کاهش ۴۲ درصدی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۹۱

به گزارش قدس آنلاین، مسئول سامانه ۱۹۱ مشاوره کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تماس‌های صورت گرفته اخیر با سامانه تلفنی ۱۹۱ پاسخگویی به سؤالات کرونا، حاکی از نگرانی‌های مردم از شب‌نشینی و دورهمی شب یلدا بوده است.

دکتر زهرا اباصلتی افزود: در ۳ هفته اخیر بیشترین تماس‌های مردمی با سامانه تلفنی ۱۹۱ پاسخگویی به سؤالات کرونا درخصوص محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده و همچنین کمک‌های معیشتی و مشارکت در طرح شهید سلیمانی بود.

وی تصریح کرد: در تماس‌های برقرار شده با سامانه تلفنی ۱۹۱ پاسخگویی به سؤالات کرونا از ابتدای آذر ماه تاکنون افزایش امیدآفرینی در مردم ملموس و مشهود بوده و هموطنان در تماس‌های خود با این سامانه قدردان تلاش‌های خادمان حوزه سلامت در بحث مبارزه با ویروس کرونا بودند.

مسئول سامانه ۱۹۱ مشاوره کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه میزان تماس‌های مردمی با این سامانه کاهشی ۴۲ درصدی داشته است، گفت: تعداد تماس‌های روزانه مردم با سامانه تلفنی ۱۹۱ پاسخگویی به سؤالات کرونا از هزار مورد روز اول آذر به ۵۸۰ مورد در روز گذشته کاهش یافته و مجموع تماس‌های برقرار شده با این سامانه تلفنی در ۳ هفته اخیر ۱۱ هزار و ۹۱۸ مورد بوده است.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها