مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اجرای مجازی برنامه‌های هفته قرآن و عترت در مدارس استان خبر داد.

برنامه‌های هفته قرآن و عترت در خراسان رضوی به صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده اظهار داشت: ویژه‌ برنامه‌های هفته "قرآن، عترت و نماز" از تاریخ ٢۴ لغایت ٣ آذرماه در کلیه مدارس استان به شیوه مجازی اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: روزشمار این هفته بر مبنای مفاد بیانیه گام دوم و با هدف توسعه و تعمیق آموزه‌های قرآن، عترت و نماز به شیوه مجازی در سطح همه مدارس تدوین شده و عناوین روزهای آن شامل مدرسه مجازی؛ دانش‌آموز انقلابی، اخلاق و معنویت؛ پیروی از ولایت، سردار سلیمانی؛ الگوی نوجوان ایرانی، قرارگاه مجازی؛ کانون فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز، نماز جمعه، خانواده، فرهنگ مهدوی؛ فضای مجازی؛ تمدن اسلامی؛ دختران ایرانی؛ رهروان زینبی است.

خدابنده با اشاره به اینکه هشت برنامه محوری در هفته قرآن، عترت و نماز برگزار خواهد شد تاکید کرد: برگزاری با شکوه مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۴ رشته و در همه مقاطع تحصیلی در بستر شبکه شاد برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: برگزاری جلسات گفتمان و پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان، برپایی محافل انس با قرآن کریم و اجرای کرسی تلاوت با محوریت جزء سی قرآن کریم و برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان نیز از جمله برنامه‌هایی است که برای این هفته تدارک دیده شده که به شیوه مجازی و در بستر شبکه شاد اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: تقدیر از دانش‌آموزان برتر در حوزه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز و همچنین تجلیل از خیرین این حوزه در دستور کار  این اداره کل قرار دارد.

خدابنده ادامه داد: تأکید بر حفظ جزء ٣ قرآن کریم و تقدیر از حافظان و فعالان اجرایی در طرح حافظان جزء ٣ قرآن کریم نیز از دیگر مواردی است که در این هفته صورت می‌پذیرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها