رسانه‌های صهیونیستی از حملات گسترده سایبری به شرکت‌های لجستیکی رژیم اسرائیل خبر دادند.

حمله گسترده سایبری به شرکت‌های صهیونیستی وارد کننده تجهیزات نظامی

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های صهیونیستی از حمله  سایبری به سرورهای ده‌ها شرکت حمل و نقل و لجستیکی رژیم اسرائیل خبر دادند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «کالکالیست» گفته می‌شود که قربانیان این حمله گسترده سایبری واردکنندگان تجهیزات نظامی حساس و شرکت‌های لجستیکی و وارداتی هستند. این روزنامه نوشت که هکرها  ممکن است اطلاعاتی که  برای کشورهای دشمن دارای ارزش راهبردی باشد، به سرقت بردند.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نیز گزارش داد که مهاجمان سه شرکت فعال در زمینه واکسن کووید-19  در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند. وبگاه «گلوبز» نیز در این زمینه نوشت که این حمله سایبری از یک کشور خارجی انجام شده است.

طی ماه‌های گذشته،‌ میزان حملات سایبری به سازمان‌ها و شرکت‌های رژیم صهیونیستی، افزایش یافته است. حدود یک ماه قبل نیز برق مناطق وسیعی از سرزمین‌های اشغالی فلسطین از جمله «قدس اشغالی»، «تل‌آویو»، «حیفا»، «اشدود»، «اورعکیفا»، «نتانیا» ، «رحوفوت» و برخی از شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه قطع شد که این رژیم،‌ علت آن را حمله سایبری اعلام کرد.

چندی قبل نیز حمله سایبری به شرکت صهیونیستی بیمه «شیربیت» به درز اطلاعات شخصی هزاران صهیونیست از جمله برخی مقامات ارشد رژیم اشغالگر قدس انجامید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها