خراسان شمالی- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۳۵ تن پیاز احتکار شده در بجنورد خبر داد.

کشف ۳۵ تن پیاز احتکار شده در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی در چند انبار غیر مجاز اقدام به احتکار مقدار قابل توجهی پیاز کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان پلیس آگاهی به محل انبار ها اعزام شدند، افزود: در بازرسی انجام شده از سه انبار، مقدار ۳۵ تن پیاز احتکار شده که در سامانه جامع انبارها ثبت و اعلام نشده اند، کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در همین رابطه سه نفر متهم نیز دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

عامل انتشار مطالب توهین آمیز در فضای مجازی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: هتاک فضای مجازی که اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز علیه مسئولین و نظام در بستر فضای مجازی می کرد شناسائی و دستگیر شد. 

سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: با رصد به موقع پلیس امنیت عمومی شهرستان و کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی مشخص شد که فردی از عاملان انتشار مطالب توهین آمیز، در حال انحراف جوانان و تشویش اذهان عمومی و توهین به مقدسات و نظام در شبکه های اجتماعی است. 

وی افزود: موضوع شناسائی و دستگیری گرداننده پیج در اینستاگرام در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.که در این راستا متهم مورد نظر شناسائی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های بعمل آمده مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد کیفری می باشد، اظهار داشت: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

 

برچسب‌ها