بجنورد- اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله نهم دی؛ دهه بصیرت و میثاق با ولایت، اولین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و برنامه ریزی چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری زاده در دفتر نماینده ولی فقیه خراسان شمالی و امام جمعه مرکز استان برگزار شد.

نشست هماهنگی یوم الله ۹دی در خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد بیان داشت: دهه بصیرت از نقاط عطف انقلاب و از ایام ویژه ای است که باید به بهترین وجه بهره برد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به حوادث سال ۸۸ بیان داشت: در قضایای فتنه ۸۸ برخی دانسته در حق انقلاب و کشور جفا کردند و جبهه استکبار را امیدوار کردند و تاریخ این خیانت بزرگ را هیچگاه فراموش نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: مقام عظمای ولایت با تدبیر و مدیریت هوشمندانه خود جریانات سهمگین و سترگ سال ۸۸ را به زیبایی هرچه تمام تر مدیریت کردند و آب بر آتش عظیمی که دشمن سالیان سال برنامه ریزی کرده و امید واهی به ثمر نشستن این توطئه ها داشت ریختند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه مردم ما با مردم عصر پیامبر و معصومین تفاوت فاحشی داشته و دارند گفت: مردم ایران در حوادث ۸۸ ثابت کرد نخواهند گذاشت عاشورای دیگر تکرار شود و نخواهند گذاشت امام و ولی شان تنها بماند.

وی با تأکید بر اهمیت و لزوم تبیین و تحلیل قیام ۹دی بیان داشت: مردم ایران در نه دی مردانه به میدان آمدند و با هوشیاری و بصیرت غبار فتنه هارا ربودند و همچون سیلابی عظیم خس و خاشاک ها را از منظر جامعه و کشور شستند.

امام‌جمعه بجنورد درباره برگزاری مراسم در فضای حقیقی گفت: رأی و تصمیم ستاد مقابله با کرونا اصل است اما می‌توان همچون محرم با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها در فضای باز مراسمی مناسب را برگزار کرد.

وی در انتها خاطرنشان کرد: تمامی مناسبت‌های ۹ دی‌ماه، چهلم شهید فخری زاده و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باید مورد توجه باشد و از هیچ‌کدام نباید غفلت کرد.

برچسب‌ها