معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با توجه به تبدیل وضعیت قرمز این کلانشهر از نظر شیوع کرونا به وضعیت نارنجی، اماکن ورزشی شهرداری از امروز ۲۵ آذر ماه فعال شد.

سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین، حسن نوری افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا بر اساس دستور ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان خراسان رضوی، تمامی اماکن ورزشی شهرداری مشهد از اول آذر ماه تعطیل شد.
وی ادامه داد: با مساعدتر شدن شرایط کرونایی مشهد، مجموعه‌های ورزشی شهرداری از امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شده است.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به دور نخست تعطیلی سالن‌های ورزشی این شهر  از ابتدای امسال تا نیمه دوم خرداد ماه ادامه داد: ضدعفونی مکرر، گندزدایی در نوبت‌ های متوالی، ایزوله بودن مکان، استفاده از دستکش و ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از الزامات بهداشتی تعیین ‌شده برای اماکن ورزشی است.
بیش از ۲۵۰ سالن ورزشی رو باز و ۵۰ سالن سرپوشیده در محلات مختلف شهر در اختیار شهرداری مشهد است.

طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۲۲۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۶۷۰ نفر رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۵ آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هفت هزار و ۷۰۴بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۲۹۹ نفر بستری شدند.

با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۷۴ نفر رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها