احداث مجتمع بین‌راهی آستان قدس در میرجاوه موجب رونق اقتصادی منطقه خواهد شد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بهره برداری از مجتمع بین راهی آستان قدس رضوی در مرز میرجاوه، علاوه بر خدمت رسانی به زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع)، تاثیر قابل توجهی نیز در رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.

احداث مجتمع بین‌راهی آستان قدس در میرجاوه موجب رونق اقتصادی منطقه خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، منصور بیجار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان، اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میرجاوه و تفتان و جمعی از مدیران استانی از پروژه مجتمع بین راهی امام رضا(ع) در میرجاوه بازدید کردند.
بیجار در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: پس از جلسه کارشناسی در خصوص حل مشکلات تامین آب شرب مجتمع و همچنین آسفالت مسیرهای دسترسی به مجتمع تصمیماتی اتخاذ شد.
وی با اشاره مزیت های این پروژه تصریح کرد: بهره برداری از مجتمع بین راهی میرجاوه، علاوه بر خدمت رسانی به زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع)، نقش مهمی در ایجاد اشتغال برای افراد بومی منطقه خواهد داشت.
لازم به یادآوری است، پروژه مجتمع بین راهی امام رضا(ع) در میرجاوه که در تیر ماه امسال پیشرفت ۲۵ درصدی داشته، با جهش صورت گرفته در روند احداث پروژه در حال حاضر به پیشرفت ۹۲ درصدی رسیده است و به زودی به بهره بردای می رسد تا در اختیار زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع) قرار گیرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها