قدس آنلاین-احمد فیاض: در حالیکه تنها دو هفته از انتصاب قاضی مهدی حقدادی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلبهار نگذشته و هنوز جوهر امضای حکم نامبرده خشک نشده، حالا خبر می رسد که قاضی خلیل الله برزنونی مجددا به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان نوپا انتخاب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلبهار؛ نیامده، رفت!

به گزارش قدس آنلاین؛ دقیقا دو هفته قبل و در 13 آذر ماه بود که  قاضی مهدی حقدادی با صدور حکمی از سوی دادستان مرکز خراسان رضوی به عنوان دادستان شهرستان گلبهار منصوب و گفته شد که خلیل الله برزنونی  به عنوان بازپرس دادسرای ویژه قتل عمد در دادگستری استان مشغول به خدمت خواهد شد. تنها با گذشت دو هفته از آن مراسم تودیع و معارفه که با حضور مسئولان ارشد محلی برگزار شد؛ بنظر می رسد بزودی و طی اقدام جالب و سئوال برانگیز مدیریتی همین مراسم تودیع و معارفه بصورت معکوس برگزار گردد و قاضی مهدی حقدادی جای خود را به قاضی خلیل الله برزنونی دهد. 
این عزل و نصب منحصر بفرد و سئوال انگیز می تواند به عنوان یک نقطه منفی در کارنامه مدیریتی گلبهارِ تازه شهرستان شده، قلمداد گردد.
گفتنی است  خلیل الله برزنونی - پیش از انتصاب مهدی حقدادی-  نیز به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلبهار و به مدت دو سال مشغول فعالیت بود.

برچسب‌ها