مربی پیشین تیم ملی ایران گفت: امیدوارم خدا یار و یاور پرسپولیس باشد تا با قهرمانی برگردد.

مناجاتی: فنونی‌زاده و حیدری بدانند کسی با توهین بزرگ نمی‌شود/ هر ایرانی برای پرسپولیس دعا کند

قدس آنلاین؛ مهدی مناجاتی، در خصوص اختلاف دو پیشکسوت استقلال و پرسپولیس (مهدی فنونی‌زاده و سپهر حیدری) به خاطر هواداری از تیم‌های پایتخت و ادبیات سخیفی که آنها در فضای مجازی علیه یکدیگر به کار بردند،‌ اظهار داشت: در کل این حرف‌ها جامعه ورزش را خدشه‌دار می‌کند. مهدی فنونی‌زاده از بازیکنان بزرگ و زحمتکش تیم ملی بوده، سپهر حیدری هم بازیکن بسیار خوب و با اخلاقی بود. باید فردی باشد که به این دو عزیز بفهماند جامعه ورزش جای این حرف‌ها نیست.

وی افزود: ورزشکار باید پهلوان و با گذشت باشد. کسی با توهین بزرگ نمی‌شود و باید با یکدیگر مهربان باشیم. ورزش ما ورزش پهلوانی است. جایز نیست دو فوتبالیست خوب کشورمان اینگونه رفتارها و صحبت‌ها را علیه هم به کار ببرند. بزرگان ورزش فوتبال باید به آن‌ها تفهیم کنند که جامعه ورزش این رفتارها و صحبت‌ها را نمی‌پذیرد. یک جوان به الگوها و بزرگترهایش نگاه می‌کند. وقتی بزرگ‌ترها به راحتی به هم توهین می‌کنند وای به حال نسل‌های بعدی،‌ امیدوارم آن‌ها به خودشان بیایند.

مربی اسبق تیم ملی در خصوص حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای بار دوم عنوان کرد: پرسپولیس همیشه یکی از تیم‌های بزرگ کشور ما بوده و الان به عنوان نماینده ایران به فینال این رقابت‌ها رسیده است. برای هر ایرانی این اتفاق یک افتخار است. فرقی هم نمی‌کند که چه تیمی باشد، هر تیمی به نام ایران در این مسابقات شرکت می‌کند مایه افتخار است. عرق ملی ما ایجاب می‌کند که برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کنیم و امیدوارم خدا یار و یاورشان باشد تا بتوانند با قهرمانی برگردند.

مدافع سال‌های دور پاس تهران تصریح کرد: یک تیم ایرانی همیشه با ایران وارد زمین می‌شود. چه پرسپولیس باشد چه استقلال، سپاهان، تراکتور، پاس و... عرق ملی و ایرانی بودن ایجاب می‌کند که این تیم را نماینده کشور بدانیم. هر ایرانی باید برای موفقیت پرسپولیس دعا کند تا با یک بازی قشنگ برای ایران افتخار آفرینی کنند. تیم‌های ایرانی همیشه توانایی بردن را دارند علی الخصوص پرسپولیس. برای این تیم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و امیدوارم که با یک نتیجه خوب دل مردم را شاد کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها