رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی گفت: تعهدات خیرین مدرسه ساز استان در سال جاری رشد ۱۷۰ درصدی داشته است.

 رشد ۱۷۰ درصدی تعهدات خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی ، در جلسه مشترکی که همزمان با انتصاب ابوالقاسم بابایی مدیر کل نوسازی مدارس استان در محل اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی برگزار شد، غلامعلی رافتی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با اشاره به اقدامات خوب خیرین مدرسه‌ساز استان گفت :از ابتدای سال ۹۹ تاکنون تعهدات خیرین بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان بوده که نشان از رشد ۱۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ دارد.
 وی افزود: یکی از نکات مهم استان خراسان رضوی، همدلی مسئولان در اداره کل نوسازی مدارس، اداره کل آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز استان است که همین امر موجب سرعت اجرای پروژه‌های خیر ساز و مشارکت بیش از پیش خیرین در مدرسه سازی شده است.
ابوالقاسم  بابایی مدیر کل نوسازی مدارس استان نیز دراین دیدار طی سخنانی با اشاره به جایگاه برتر خراسان رضوی در مشارکت خیرین در امر خیر مدرسه سازی گفت: استان خراسان رضوی با سابقه درخشان و طولانی که در کار خیر مدرسه سازی دارد، همواره رتبه‌های بالای مشارکت را در کشور کسب نموده که نشان از همت والای خیرین بزرگوار به ویژه تلاش‌های مجمع خیرین مدرسه ساز استان دارد.
 بابایی یکی از برنامه‌های اداره کل نوسازی استان را توجه بیش از پیش بر سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌های خیرساز و تسهیل امور مربوط به خیرین مدرسه ساز بیان کرد و افزود: خیرین مدرسه ساز انسان هایی هستند که با خلوص نیت و بدون چشم داشت در این کار خیر مشارکت می‌کنند و وظیفه همه ماست که به نحو شایسته از این بزرگواران تکریم کنیم.
 وی افزود: در مهرماه امسال ۱۵۳ پروژه با ۵۵۸ کلاس و زیر بنای ۵۳ هزار مترمربع به صورت مردمی و مشارکتی در سطح استان به بهره‌برداری رسیده که امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح تعداد بیشتری از مدارس در دست اجرای مردمی و مشارکتی باشیم.
 گفتنی است در این دیدارنایب رئیس،مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان وهمچنین معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس نیز نکاتی را در خصوص راههای توسعه مشارکتهای مردمی و تکریم خیرین مدرسه ساز بیان نمودند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها