سی‌امین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در مشهد با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

جشنواره قرآن و عترت دانشجو معلمان کشور در مشهد پایان یافت

به گزارش قدس آنلاین، معاون امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان  گفت: این دوره از مسابقات که از ۲۴ آبان ماه آغاز شده بود قرار بود تا دوم آذر ماه پایان یابد اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی امروز به پایان رسید.

علی محمدی افزود: این مسابقات در ۹ رشته بخش آوایی، هشت رشته بخش هنری، پنج رشته بخش ادبی، سه رشته بخش پژوهشی، دو رشته بخش فناوری، ۹ رشته بخش معارف و در مجموع در ۳۸ رشته برگزار شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این در بخش دیگری تحت عنوان سرود و تئاتر به صورت گروهی شاهد شرکت و رقابت دانشجو معلمان بودیم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه حدود ۱۲ هزار و ۵۹۵ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند گفت: از این تعداد هزار و ۴۵۱ نفر به مرحله کشوری راه یافتند و در هر رشته سه نفر از افراد برتر معرفی و امروز تجلیل شدند.

وی افزود: برگزیدگان این دوره از جشنواره برای شرکت در جشنواره ملی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در سال ۱۴۰۰ معرفی می‌شوند.

محمدی با اشاره به مجازی برگزار شدن این دوره از مسابقات ادامه داد: این شیوه جدید و موفق که با توجه به شرایط کرونایی کشور در دستور کار قرار گرفت موجب شد دغدغه مسوولان نظام تربیت معلم در اجرای صحیح رسالت تربیت محوری دانشگاه رفع شود.

وی گفت: انس با قرآن موجب تکامل انسان و تعالی جامعه می‌شود و به این منظور قرآن بستر اصلی تمامی فعالیتهای تربیتی این دانشگاه است.

انتهای پیام/

منبع:ایرنا

برچسب‌ها