رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: در شب یلدای امسال تمام پرسنل شب کار ما که ۱۵۰ نفر هستند، در بیمارستان کرونایی ها خدمت خواهند کرد.

شب یلدا تمام پرسنل شب‌کار در بیمارستان کرونایی‌ها شیفت هستند

به گزارش قدس آنلاین، محسن عظیمی نژاد اظهار کرد: امروز مهم‌ترین عامل شیوع بیماری کرونا دورهمی ها، مجالس و محافل خانگی است و شب چله اگر چه رسم با ارزش ما ایرانیان برای صله رحم و دید و بازدید با بزرگترها است و این اقدام ارزشمند است اما ارزشمندتر از جان عزیزانمان نیست.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزود: اگر مردم امسال کمی صبر کنند و صله رحم را به صورت تلفنی به جا بیاورند به زندگی بزرگ ترها و ریش سفیدهای قوم مان کمک کرده اند و جان آنان را به خطر نخواهند انداخت.

وی بیان کرد: خواهشمند هستیم که مردم شب یلدای امسال را در خانه‌های خود بدون هیچ‌گونه مراسم مهمانی و دورهمی سپری کنند و پیشنهاد می‌شود که مردم از طریق تلفن و فضای مجازی احوال بزرگترها را جویا شوند و صله رحم امسال را بدین گونه به جا آورند.

عظیمی نژاد اظهار کرد: شب یلدای امسال را انشالله مردم رعایت خواهند کرد تا شاهد آن نباشیم که در سال آینده این شب، سالگرد از دست دادن عزیزانمان باشد.

وی با اشاره آمار کرونای نیشابور افزود: روز گذشته در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور تعداد ۹۰ نفر بستری شدند و همچنین ۲۸ نفر در آی سی یو بودند. فوتی‌های روز گذشته ما ۲ نفر بیشتر نبوده است اگر چه تعداد فوتی هر روز نوسان دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اشاره به خدمت رسانی کادر درمان در خط مبارزه به کرونا بیان کرد: در شب یلدای امسال تمام پرسنل شب کار بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور که حدود ۱۵۰ نفر هستند، در شیفت خود حاضر شده و این شب را در خط مبارزه با کرونا سپری خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها