نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی روز پرستار را تبریک گفت.

پرستاری نماد مهربانی است

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی روز پرستار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:  با عرض تبریک به شما خواهر و برادر ایثارگر پرستار به مناسبت میلاد مسعود مهین دختر خانواده الگوی اسلامی، زینب کبری سلام الله علیها.   شما عزیز ایثارگر در کثرت مقدس نماد مهربانی پرستاری در دوران اشتغال به این شغل مقدس با جریان‌ها و موارد بحرانی شدید رو به رو شده‌اید، مخصوصا آن دسته از پرستاران فداکار در دوران هشت سال دفاع مقدس در بیمارستان‌های صحرایی میدان‌های نبرد بودند اما هیچگاه رسالت پرستاری را در این موقعیت انجام نداده‌اید که مسئول ۸۴ زن و بچه‌ای باشید که مردان خود را از دست داده باشند و خیمه و خرگاه آنان را دشمن آتش زده است و آن‌ها با وحشت آواره بیابان شده‌اند.

دشمنان به طمع غارت زر، زیور و لباس آن‌ها از آنان تعقیب می‌کنند و تنها مرد باقی مانده از تبار آنان در بیماری شدید که قدرت حرکت ندارد در خیمه‌ای که در حال سوختن است افتاده و در این شرایط باید این خانم صاحب رسالت پرستاری از او پرستاری کند.

زینب کبری علیها سلام، پرستار مهربانی که در این شرایط وظیفه مهم پرستاری را اجرا نموده است افتخار تمام پرستاران در نوع بشر، امروز متولد شده و تولد او را به شما همکار محترم آن حضرت تبریک عرض می‌کنم و از همه مجاهدت‌های شما در پرستاری بیماران کرونا زده تشکر می‌کنم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها