گوشی SAMSUNG GALAXY M۱۲ موفق به دریافت مجوز FCC برای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری شد.

سامسونگ "Galaxy M۱۲" مجوز باتری ۶۰۰۰ آمپری را گرفت +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ در سال ۲۰۱۹ مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند قابل توجه تحت سری Galaxy A و سری M ساخته است، هدف اصلی این شرکت احیای بخش میان رده گوشی‌های هوشمند خود بوده است، در حال حاضر ، روند تقریباً تا حدی بهتر هم شده است و این شرکت جایگاه نخست بازار گوشی‌های هوشمند هند را بدست آورده است. برای سال ۲۰۲۱ ، این شرکت می‌خواهد گوشی‌های هوشمند خود را با مشخصات جذاب و با اتصالات ۵G بهبود بخشد. اگرچه این شرکت گوشی‌های میان رده بیشتری با ۵G را خواهد ساخت ، اما مطمئن هستیم که اکثر دستگاه‌ها همچنان ۴G خواهند بود. ظاهراً این شرکت در حال آماده سازی گوشی هوشمند جدید ۴G برای اکران با نام Galaxy M۱۲ است و این دستگاه فاز ۲۰۲۱ از سری M Galaxy را آغاز می کند.

امروز سامسونگ Galaxy M۱۲ گام مهمی را پیش از عرضه برداشته است، گواهینامه FCC ثبت شده است که خوشبختانه برخی از مشخصات اصلی را فاش می‌کند. شماره مدل Galaxy M۱۲ sport SM-M۱۲۷F است و دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. شایعات قبلی حاکی از وجود یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری بود، اما طبق لیست FCC ، این باتری ثبت نخواهد شد.



مشخصات احتمالی گلکسی M۱۲

باتری Galaxy M۱۲ aka SM-M۱۲۷F دارای شماره مدل EB-BM۲۰۷ABY است. این دقیقاً همان مدل باتری‌های مورد استفاده در بسیاری از گوشی‌های سری M Galaxy مانند Galaxy M۲۱ و Galaxy M۳۱ است که ظرفیت باتری همه آنها ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. اما متأسفانه شارژ باتری زمان زیادی می‌برد.



با توجه به لیست ، شارژر مدل EP-TA۲۰۰ نشان دهنده پشتیبانی شارژ سریع ۱۵ وات است. شرم آور است که می‌بینیم سامسونگ فناوری‌های شارژ سریع را در اختیار دارد تا این ویژگی را به گوشی‌های هوشمند گران قیمت خود اختصاص دهد. امروزه حتی یک گوشی هوشمند میان رده ​​نیز با شارژ سریع ۱۸ وات عرضه می شود. این دستگاه با باتری حجیم احتمالاً مدت زیادی دوام خواهد آورد ، اما شارژ آن تنها با شارژر ۱۵ وات نیز مدت زمان زیادی طول می‌کشد.

در هفته گذشته ، Galaxy M۱۲ از معیاردهی GeekBench عبور کرد و وجود چیپست Exynos ۸۵۰ همراه با ۳ گیگابایت رم را تأیید کرد. این گوشی هوشمند سیستم عامل Android ۱۱ را با رابط کاربری UI ۳.۰ در بالای صفحه نمایش اجرا می کند. طبق رندرهای فاش شده ، دستگاه یک ماژول دوربین مربعی شکل در پشت خود قرار می‌دهد که چهار سنسور را در خود جای داده است و پنل جلویی دارای یک بریدگی Infinity-V برای دوربین سلفی است.



شایعات ذکر می‌کنند دستگاه یک پنل ۶.۵ اینچی دارد که احتمالاً پنل آن LCD است. به هر حال ، این دستگاه دارای یک حسگر اثر انگشت جانبی است و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی متری و پورت USB Type-C اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها