۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 732761

شرکت ایران سایبان شرکت فعال در زمینه تولید سایبان در داخل ایران است که توانسته گواهی ثبت اختراع برای تولید سایبان برقی را نیز دریافت کند.

آسایش در زیر سایه «ایران سایه بان»

ایران سایبان با قدمت تاریخی و سابقه درخشان توانسته تبدیل به یکی از معتبر ترین شرکت های سازنده سایبان در ایران شود. برای آشنایی بیشتر با ایران سایه بان ما را تا پایان همراهی کنید.

پیشینه تاریخی ایران سایبان

ایران سایبان در سال ۱۳۶۰ با هدف تولید و فروش انواع سایبان فعالیت خود را آغاز کرده که البته قبل از آن نیز این شرکت با عنوان خیمه مردی فعالیت طولانی مدتی در زمینه ارایه خدمات به هموطنان داشته و این موضوع بیانگر قدمت بیش از ۵۰ ساله مجموعه ایران سایبان است.

 با توجه به این پیشینه درخشان، صنعت تولید سایبان به چنین شرکت هایی نیاز دارد تا بتواند پاسخگوئی نیاز مصرف کنندگان باشد. شرکت ایران سایبان با تنوع بسیار زیادی که در سایه بان ها ایجاد کرده، توانسته میزان رضایت مصرف کننده را به حداکثر برساند.

کارخانه ایران سایبان با توجه به مدیریت دکتر  مردی توانسته محصولاتی را تولید نماید که هم از نظر کیفیت قابلیت رقابت با محصولات مشابه شرکت های اروپایی را داشته باشد و هم از نظر قیمت بسیار ارزانتر از نمونه های مشابه خارجی باشند. به همین خاطر بوده که هم مشتریان داخلی و هم مشتریان خارجی استقبال بسیار خوبی از انواع سایبان تولیدی کارگاه ایران سایبان داشته اند. مقرون به صرفه بودن محصولات ایران سایه بان سبب شده تا حجم فروش این شرکت بسیار زیاد باشد.

وبسایت های ایران سایبان را می توان از با قدمت ترین و در عین حال به روز ترین سایت ها در حوزه تولید و فروش انواع سایبان دانست. به همین خاطر وبسایت رسمی ایران سایبان در بسیاری از جست و جو های مرتبط با موضوع سایبان، توانسته در صفحه نخست گوگل جایگاه بگیرد. همین موضوع بر شهرت بیشتر ایران سایبان تاثیر گذاشته و هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور، ایران سایه بان یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه ساخت و فروش سایه بان محسوب می شود.

ایران سایه بان

نقاط قوت شرکت ایران سایبان

یکی از نقاط قوت اصلی شرکت ایران سایبان، مدیریت دکترمردی بوده، زیرا تجربه و دانش ایشان در حوزه سایبان مثال زدنی است و این موضوع کمک کرده تا کیفیت ساخت انواع سایبان به حدی افزایش یابد که هر فردی فقط یک بار از محصولات ایران سایه بان استفاده کند، مشتری دائمی آن خواهد شد. همکاری شرکت های بزرگ و بین المللی با ایران سایبان می تواند موید این مطلب می باشد.

مدیریت شرکت ایران سایبان توانسته از مهندسی معکوس برای طراحی برخی از سایه بان ها استفاده نماید. بدین ترتیب که محصولات تولید شده در ایتالیا، کره جنوبی، چین و... خریداری شده و نقاط قوت هر کدام از محصولات برداشته شده و بر روی نقاط ضعف هر کدام از آنها نیز کار شده است، این موضوع کمک کرده تا محصولاتی تولید شوند که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را داشته باشند.

گواهی ثبت اختراع سایبان برقی

شرکت ایران سایبان تنها شرکت فعال در زمینه تولید سایبان در داخل ایران بوده که توانسته گواهی ثبت اختراع برای تولید سایبان برقی را دریافت کند.

 گواهی ثبت اختراع به نام دکترمردی بوده و این موضوع باعث شده تا محصولات ایران سایه بان اعتبار بیشتری نسبت به محصولات مشابه داشته باشند. کیفیت بالای محصولات شرکت ایران سایبان باعث شده تا امکان عرضه این محصولات در کشورهای خارجی نیز وجود داشته باشد.

داشتن گواهی ثبت اختراع باعث شده تا نام تجاری ایران سایبان هر روز شهرت بیشتری پیدا کند و میزان استقبال از محصولات ایران سایه بان هر روز بیشتر می شود. با توجه به اینکه دکتر مردی سالها تحقیقات گسترده ای در حوزه تولید سایبان انجام داده، موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع نیز شده است. تجربه بالای مهندس مردی کمک کرده تا کشور ایران از واردات انواع سایبان برقی بی نیاز بوده و بتواند نیاز داخل کشور را به راحتی تامین نماید. این موضوع از خارج شدن ارز کشور نیز جلوگیری کرده و در عوض با صادرات این سایبان ها برای کشور ارز آوری نیز داشته است.

محصولات ایران سایبان

ایران سایبان در زمینه تولید انواع سایبان مغازه،سایبان برقی،سایبان بازویی،سایبان تراس،چتر پایه کنار،چترتبلیغاتی،سقف برقی،چتر مربعی،چتر پایه وسط،سایبان خودرو،سایبان بالکن،سایبان پاسیو،سایبان استخر،سایبان ویلا،سایبان حیاط و … فعالیت مینماید. ایران سایبان با افتخار اعلام میدارد در کمترین زمان ممکن پس از سفارش(حداکثر ۳ روز) با بهترین کیفیت ممکن سفارش شما را تحویل مینماید. 

بیانیه ماموریت ایران سایبان توانسته به مشتریان در طی سالهای متمادی کمک کند تا بتوانند بهترین تولید کننده سایبان را پیدا کرده و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند. یکی از اصول موجود در بیانیه ماموریت ایران سایبان، رعایت اصول اخلاقی است. با رعایت اصول اخلاقی و انسانی سایت ایران سایبان توانسته اعتماد مشتریان را جلب کرده و این اعتماد پس از گذشت بیش از ۵ دهه فعالیت، هنوز پابرجاست و آن را می توان یکی از رمزهای موفقیت ایران سایه بان دانست.

تلفیق علم و عمل یکی دیگر از مواردی است که ایران سایبان به آن تاکید فراوان داشته و افرادی با تجربه کاری بالا و تحصیلکرده را برای همکاری انتخاب کرده تا بتواند محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید نماید. توجه به کیفیت محصول و رضایت مصرف کننده را می توان یکی دیگر از اصول موجود در مرامنامه ایران سایبان دانست. هرچه محصولات تولید شده کیفیت بالاتری داشته باشند، طول عمر آنها بیشتر شده و این موضوع می تواند منجر به رضایت مصرف کننده شود.

بومی سازی دانش و تکنولوژی روز دنیا توسط متخصصین ایران سایبان توانسته صنعت تولید سایبان در ایران را به سمت جلو حرکت دهد. اختراع دنده برقی مخصوص سایبان یکی از نشانه های بومی سازی دانش و تکنولوژی روز دنیا است. این دنده ها با مواد و متریال مرغوب ساخته شده و طول عمر آنها بسیار بالا بوده تا بتوان برای مدت زمان طولانی از سایه بان ها بدون نیاز به تعمیر استفاده کرد.

راههای تماس با  مجموعه ایران سایبان

شرکت ایران سایبان برای اینکه بتواند بازاریابی آنلاین خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد تا افرادی که به صورت اینترنتی نیز قصد سفارش انواع سایبان را داشته بتوانند محصولات ایران سایه بان را تهیه کنند، ۳ سایت را با نام ایران سایبان طراحی کرده است. موفقیت روز افزون ایران سایبان باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر سوء استفاده از نام تجاری ایران سایبان افتاده و سایت هایی با نام مشابه و کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای شرکت ایران سایبان اصلی معرفی کنند. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید سایبان داشته، باید با احتیاط بیشتری عمل نمایند و هنگام ثبت سفارش به آرم و آدرسهای ایران سایبان  توجه فرمایید تا بتوانید خرید مطمئن و با پشتیبانی ایران سایه بان را داشته باشید.

  1. http://iransayeban.com/
  2. https://iransayehban.com/
  3. http://saybaniran.com

        دفتر فروش: ۰۲۱۴۴۹۰۳۰۰۲

       مدیر فروش: ۰۹۲۰۸۱۹۹۵۱۹

         کارگاه:۰۲۱۵۵۸۴۸۸۲۱

آدرس کارگاه: تهران.غرب به شرق بزرگراه ازادگان شهرک علی آباد قاجار جنب هایپر مارکت 

شما میتوانید سایبان و چتر مورد نیاز خود را بصورت عمده و جزیی از کارخانه خرید نمایید. جهت اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش مستقیم انواع سایبان از تولید کننده با کارشناسان ما تماس خاصل فرمایید.

برچسب‌ها