همدان- مراسم تجلیل از پرستاران مجتمع آموزشی درمانی بعثت با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه همدان و رییس دانشگاه و جمعی از مسئولان دانشگاه و مجتمع برگزار شد.

تجلیل از پرستاران مجتمع آموزشی درمانی بعثت همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری وب‌دا درهمدان، مدیر حوزه علمیه همدان در این مراسم با بیان اینکه بهترین خدمات نجات جان مسلمان است، با ستایش تعهد به خدمت در کادر بهداشتی و درمانی به ویژه پرستاران در شرایط حساس بروز کرونا از زحمات آنان قدردانی کرد.

آیت الله موسوی اصفهانی افزود: با شیوع ویروس کرونا پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها در خط مقدم در کنار دیگر اقشار جامعه ایثارگرانه تلاش کردند و در خدمت به مردم از هیچ فعالیتی دریغ نکردند تا آرامش را به جامعه بازگردانند.

پرستاران محبوبیت الهی پرستاران دارای انگیزه‌ الهی

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان نیز ضمن گرامیداشت یاد دو شهیده سلامت استان همدان با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) از زحمات کادر درمان قدردانی کرد و سلامتی آنان را از درگاه ایزد منان خواستار شد.

رییس دانشگاه نیز  با ادای احترام به شهدای سلامت و شهدای دانشگاه با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری‌(س) و روز پرستار گفت: در دانشگاه تست کرونای تعداد ۳ هزار نفر از پرستاران مثبت شده است و علائم بالینی پیدا کردند.

برچسب‌ها