تهیه‌کننده بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» بزرگ‌ترین بازی مذهبی-تاریخی جهان اسلام گفت: بدون شک همه زحمتی که تیم تولید و تهیه این اثر کشیده است، زمانی اثربخش خواهد بود که این محصول به دست مخاطب رسیده و مسیرش را ادامه دهد.

امیدواریم این اثر به دست مخاطبش برسد

مهدی جعفری جوزانی، تهیهکننده بازی رایانهای «سفیر عشق» که همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار رونمایی و منتشر شد در گفتوگو با روزنامه قدس درباره تلاشهای انجام شده برای این محصول گفت: گروه سازنده بازی رایانهای سفیر عشق تلاش کرده است که محصول فرهنگی و هنری در خور شأن مخاطبان بازیهایی رایانهای در ایران که شمار قابل توجهی هم هستند، ارائه بدهد.  ساخت و تولید بزرگترین بازی حماسی تاریخ اسلام حدود چهار سال زمان برد و ما از ابتدای شروع کار و طی این چهار سال در کنار توجه به ویژگیهای هنری و خصوصیات دراماتیک اثر و همچنین مزیتهای فنی، به سیاستهای عرضه این اثر رسیدیم و تلاش داشتیم در کنار این تولید احسن، این بازی فاخر را با سیاستگذاری مناسب به دست مخاطب هدف برسانیم. امید ما این است که با تلاش ما و سیاستگذاریهای مناسب و همچنین کمک اهالی رسانه این امر سرعت بیشتری بگیرد.

وی در ادامه افزود: بدون شک همه زحمتی که تیم تولید و تهیه این اثر کشیده است، زمانی اثربخش خواهد بود که این محصول به دست مخاطب رسیده و مسیرش را ادامه دهد.

جوزانی با اشاره به مطالعهای که  در خصوص بازار این محصول صورت گرفته است، عنوان کرد: با توجه به درخواستهایی که از خارج از کشور صورت گرفته، ما مشغول ترجمه این بازی به زبانهای انگلیسی، ترکی و عربی نیز هستیم.  این تهیهکننده افزود: ما از همه هنرمندان عزیزی که در این پروژه ما را یاری دادند، سپاسگزاریم، به ویژه هنرمند محبوب و مردمی آقای «امین زندگانی» که درکنار این پروژه قرار گرفتند و ما را همراهی کردند. وی در ادامه به حضور صداپیشگان نامآشنا در این اثر مانند  منوچهر والیزاده، خانم زهره شکوهنده و... اشاره کرد و این حضور را مؤثر دانست. این تهیهکننده در پایان با اشاره به حضور سالار عقیلی به عنوان خواننده تیتراژ این بازی افزود: حضور این هنرمندان خاطرهساز برای ما مغتنم بود. ما در ادامه این بازی را روی پلتفرم پلیاستیشن چهار ارائه میکنیم و به امید خدا این اتفاق در نوروز ۱۴۰۰ محقق خواهد شد.

برچسب‌ها