مربی شهرخودرو گفت: برای بازی فردا محکوم به پیروزی هستیم اما تحت فشار نیستیم. کار کردن با تیم جوان نیاز به صبر و حوصله دارد.

فردا محکوم به برد هستیم

به گزارش قدس آنلاین، محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک در خصوص شرایط بازی اظهار کرد: ما بعد از بازی که با گل گهر داشتیم، شرایط مان کمی دشوار بود چرا که بازی را واگذار کرده بودیم، الان همه چیز را فراموش کردیم و به فکر بازی فردا هستیم.

مربی تیم شهرخودرو ادامه داد: فردا با تیمی بازی داریم که انگیزه بالایی دارد، سال گذشته توانسته قهرمان لیگ یک شده و به لیگ برتر صعود کند، مربی جوانی نیز در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم، تصریح کرد: امیدوارم فردا با ارائه بازی تهاجمی بتوانیم امتیاز کامل را کسب کنیم، عرفان معصومی نیز به بازی فردا می‌رسد.

نوازی تاکید کرد: فردا محکومیم به پیروزی هستیم، باید دید که اقای رحمتی چه ترکیبی را در زمین قرار می‌چیند، ما هیچ مشکلی نداریم و تحت فشار نیستیم، تیم جوانی داریم و باید برای نتیجه گرفتن صبر و حوصله داشته باشیم تا بتوانیم کارکنیم، فوتبال برد و باخت دارد چیزی که برای ما مهم است کار کردن و عملکرد ما  بعد از هر بازی است.

مربی شهرخودرو افزود: چون ما بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داریم قطعاً در فوتبال ایران که بیشتر ارسال از کنار انجام می‌شود و بیشتر تیم‌ها روی ضربات ایستگاهی کار می کنند کار سختی داریم اما برای فردا برنامه متفاوتی ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع:

برچسب‌ها