بجنورد- صبح پنجشنبه آیت الله سیدابراهیم رییسی همراه با دادستان کل کشور و رییس سازمان بازرسی کل کشور وارد خراسان شمالی شد.

رییس قوه قضاییه وارد خراسان شمالی شد
به گزارش قدس آنلاین، رئیس قوه قضاییه در بدو ورود خود به استان، در فرودگاه بجنورد گفت:  بنا بر این بود که ماه پیش به استان خراسان شمالی سفر کنیم اما این سفر به دلیل شرایط کرونایی با تاخیر مواجه شد، امیدواریم سفر به خراسان شمالی دارای برکاتی برای مردم عزیز این استان باشد.
آیت الله سید ابراهیم رییسی افزود: به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در جریان سفر به خراسان شمالی امکان سفر به شهرستان‌های مختلف این استان و حضور در اجتماعات مردمی را نداریم و به همین دلیل از مردم عزیز و شهیدپرور و مسئولان محترم این استان عذرخواهی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه همانند سفرهای استانی پیشین، پیش از سفر به خراسان شمالی نیز گروه‌های مختلفی به شهرستان‌ها و واحدهای قضایی این استان اعزام شدند و به بررسی و احصاء مسائل و مشکلات مربوطه پرداختند، عنوان کرد: این مسائل و مشکلات در جریان جلسات امروز با مسئولان اداری و قضایی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد و آن دسته از مشکلات که در داخل استان قابل حل است نسبت به رفع آن‌ها اقدام و در مورد سایر مشکلات نیز در مرکز تصمیمات لازم اتخاد می‌شود.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه استان خراسان شمالی، با وجود قومیت‌ها و گویش‌های مختلف دارای مردمی متعهد و پرتلاش در همه حوزه‌ها اعم از کشاورزی، فرهنگی و صنعتی است، گفت: امیدواریم این سفر دارای برکاتی برای مردم عزیز استان خراسان شمالی باشد.

برچسب‌ها