مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، از فوت دکتر محمد شریف حسینی پزشک عمومی مشهدی بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد و افزود: متاسفانه استاد محمد اسماعیلی، فوق تخصص نفرولوژی کودکان و از اساتید برجسته و با اخلاق نیز حال مساعدی ندارند و در پی ابتلا به کرونا در ICU بستری هستند. که از همینجا لازم میدانم برای ایشان آرزوی شفای عاجل کنم.

یک پزشک دیگر مشهدی بر اثر ابتلا به کرونا آسمانی شد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود زحمتکش بیان کرد: شرایط بسیار سختی را می گذرانیم. کرونا بیماری هزار چهره ای است که عزیزان ما را ناباورانه به آغوش خاک می کشاند. از عموم مردم تقاضا دارم رعایت پروتکلهای بهداشتی را در اولویت قرار دهند و با استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات و جمع های خانوادگی حافظ جان خود و عزیزانشان باشند.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به اینکه دکتر محمد شریف حسینی یازدهمین پزشک و بیست و نهمین نفر از کادر بهداشت و درمان استان است؛ که بر اثر کرونا از دست می دهیم؛ گفت: در این جمع داروساز، پرستار، اپتومتریست، بهیار، کارشناس مبارزه با بیماریها و کادر پشتیبانی و خدماتی در شهرستانهای مشهد، تربت‌حیدریه، خواف، کاشمر و نیشابور بوده‌اند.

وی ادامه داد:سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیر پرونده شهدای سلامت در استان هستند.

زحمتکش با اشاره به اینکه پرونده تعدای از شهدای سلامت استان تکمیل و به تهران ارسال شده است؛ گفت: پیگیری سایر پرونده ها نیز ادامه دارد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها