جمعی از روحانیون مسئول در خراسان رضوی با مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات استان دیدار و درباره جدیدترین تهدیدات فرهنگی کشور و استان تبادل نظر کردند.

تهدیدات فرهنگی چند لایه شده است

به گزارش قدس آنلاین در این نشست مشاور وزیر اطلاعات با اشاره به چند لایه بودن تهدیدات فرهنگی گفت: اثرگذاری در حوزه فرهنگی نیازمند کار جمعی همه مسئولان است و با توجه به این که مرزبندی های فرهنگی بسیار پیچیده شده، مدیران مختلف استان نیز باید با یکدیگر هم افزایی بیشتری داشته باشند.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی درباره اقدامات هدفمند رسانه های بیگانه نیز بیان کرد: امروز نقطه کلیدی و هدف اصلی همه دشمنان این آب و خاک، هجمه و تخریب رهبری نظام به عنوان نخ تسبیح کشور است و اگر در این زمینه موفق شوند کشور دچار مشکلات زیادی خواهد شد.

وی ادامه داد: آمریکایی ها به شکست سیاست 4 سال اخیر خود در فشار حداکثری اذعان کرده و در توصیه های خود به دولت جدید این کشور نسبت به تکرار این سیاست ها هشدار می دهند.

این مقام امنیتی در انتها با یادآوری توصیه‌های مدیریتی امیرالمؤمنین(ع) در نامه ۳۳ نهج البلاغه گفت: مسئولان کشور باید در برابر تهدیدات محکم بایستند، نظام تبلیغات دینی نیز باید ایرادات خود را اصلاح کرده و به ویژه در زمینه حفظ نسل نوجوان و جوان تلاش بیشتری کند.

برچسب‌ها