ضبط دوبله نهایی انیمیشن «بچه زرنگ» با حضور بازیگران و دوبلورهای مطرح کشور پایان یافت.

دوبله «بچه زرنگ» با حضور بازیگران پایان یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم، در ادامه آخرین مراحل تولید انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»، دوبله نهایی این فیلم به سرپرستی سعید شیخ زاده به پایان رسید.

سعید شیخ زاده که در فیلم سینمایی «فیلشاه» نیز با گروه هنرپویا همکاری داشته است، در این انیمیشن در کنار چهره‌های شناخته شده عرصه دوبلاژ، از صداپیشگی چند بازیگر مطرح نیز بهره برده است.

حضور بیش از ۱۰۰ کاراکتر انسانی و حیوانی در کنار تنوع و تعدد اقلیمی لوکیشن‌ها و پلان‌ها، از پیچیدگی‌های خاص دوبله «بچه زرنگ» است.

این انیمیشن به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، اولین فیلم سینمایی انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان است که توسط گروه هنرپویا و با سرمایه گذاری مشترک کانون پرورش فکری و هنرپویا، آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد.

«هنرپویا» در کارنامه خود، تجربه ساخت و عرضه موفق فیلم‌های سینمایی «شاهزاده‌روم» و «فیلشاه» را به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران، داشته است و از این منظر، علاقمندان به سینما منتظرند تا نتیجه همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با این مجموعه خصوصی را در سینماها به تماشا بنشینند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها