بازی‌های کنسول‌های تازه وارد همیشه محدود یا با مشکلاتی همراه هستند، اما بازی های مناسبی هم برای این کنسول‌ها وجود دارد.

بهترین بازی‌های موجود و با کیفیت برای PS5 +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، کنسول بازی PS5 اکنون بیش از یک ماه است که به بازار عرضه شده است. معمولاً بازی های موجود در زمان راه اندازی کنسول موارد دلخواهی هم برای کاربران وجود دارد. با راه اندازی PS5 ، در واقع تعداد کمی بازی وجود دارد که انجام آنها نیز بسیار سرگرم کننده است. همچنین چند بازی وجود دارد که با انبوه اشکالات موجود روبه‌رو شده‌اند یا گیم پلی آن‌ها انتظارات کمتری را برآورده کرده است. با این حال ، در این گزارش قصد داریم بهترین بازی های PS5 را که اکنون می‌توانید بازی کنید ، بررسی کنیم:

Demon’s Souls

نکات مثبت:

گرافیک خارق‌العاده

زمان بارگذاری فوق‌العاده سریع

چالش‌های هیجان انگیز

نکات منفی:

گیم پلی کند و نه چندان روان

Demon’s Souls برای PS5 یکی از بازی هایی بود که انتظارات زیادی از آن بود و ناامید کننده هم نبود و یکی از بهترین بازی های PS5 است. این بازی که بازسازی شده از نسخه کلاسیک 2009 است ، تصاویر عالی و گیم پلی چالش برانگیزی دارد که شما را برای مدتی مشغول می کند.

مانند بسیاری از بازی های PS5 ، شما حالت‌های گیم پلی مختلفی را برای انتخاب دارید. می‌توانید با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه یا 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه بازی کنید. در واقع ، اگر می‌خواهید گیم پلی و لحظات روان تری در بازی داشته باشید ، حالت گیم پلی 60 فریم در ثانیه را انتخاب کنید. بازی Soul دقیقاً مانند سایر بازی های Souls مبارزات اصلی فوق العاده چالش برانگیزی دارد. اگر شما نیز گیمر هستنید و به این سبک بازی@ها نیز علاقه دارید، بازی Demon’s Souls یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شماست.

Spider-Man: Miles Morales

نکات مثبت:

زمان بارگذاری خیلی سریع

گرافیک و گیم پلی زیبا

قدرت جدید برای Miles Morales

نکات منفی:

بازی کوتاه با قیمت بالا

تنظیمات جدیدی برای کاوش وجود ندارد

چالش‌های تکراری

قسمت بعدی سری Spider-Man بسیار مورد انتظار بود و در نهایت یکی از بهترین بازی های PS5 شد. اگرچه مرد عنکبوتی: مایلز مورالس بسیار کوتاهتر از حد انتظار است ، اما بازی هنوز هم قدرت های خارق العاده جدید ، گیم پلی روان و تصاویر درخشان را ارائه می‌دهد. این بازی کاملاً سینمایی است و واقعاً شما را به دنیای Spider-Man بیشتر می کشاند.

این یکی دیگر از آن بازی هایی است که به شما اجازه می دهد بین 30 فریم در نسخه دوم بازی و یک نسخه 60 فریم در ثانیه با گرافیک بهبود یافته بازی کنید. آشنایی با بازی اصلی مرد عنکبوتی ، این بازی را به یک بازی عالی تبدیل می کند که می‌توانید در پایان روز از آن لذت ببرید. اتمام آن بسیار آسان است و احتمالاً باعث می شود بخواهید تمام دستاوردهای موجود را کسب کنید.

Assassin’s Creed Valhalla

نکات مثبت:

گرافیک بسیار زیبا

فعالیت‌های زیادی در دنیای بازی انجام می شود

ایوور یک قهرمان عالی و سرگرم کننده است که پیروی از او لذت بخش است

نکات منفی:

فضای Open World عظیم بازی ممکن است گاهی خسته کننده شود

روند داستانی بازی می‌تواند بعد از مدتی کمی خسته کننده شود

بازی بعدی در سری Assassin’s Creed Eivor ، رهبر قبیله وایکینگ را در طول سفر دنبال می کند. شما می توانید در این بازی عظیم یک شهرک جدید ، اتحاد و سایر موارد دیگر را بسازید. گرچه بسیاری از ویژگی‌های گسترده جهان باز، این بازی را تحسین می‌کنند اما همین مسأله شاید برای بعضی‌ها خسته کننده باشد چون کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

اگر قبلاً هر یک از بازی های Assassin’s Creed را بازی کرده اید و از آنها لذت برده‌اید ، این قسمت مطمئناً مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.

Astro’s Playroom

نکات مثبت:

فعالیت‌های DualSense ایده بسیار خوبی به شما می‌دهد

یک بازی کودک پسند

رایگان است

نکات منفی:

باتری DualSense به سرعت خاموش می‌شود

بیشتر یک انیمیشن است تا بازی

Astro’s Playroom بازی بسیار مناسب و در معرض توجه برای PS5 و ویژگی های کنترلر DualSense است. این بازی رایگان است و روی کنسول شما نصب می شود،  چند بخش مختلف در بازی وجود دارد که براساس اجزای سخت افزاری PS5 مانند GPU و CPU ساخته شده است و در طول بازی پراکندگی مناسب ، ویژگی‌های کلاسیک قبلی PlayStation و شخصیت های آنها وجود دارد.

به طور کلی ، بازی نسبتاً کوتاه است و بیشتر یک نمایش است تا یک بازی تمام عیار. اما این بدان معنا نیست که بازی ویژگی سرگرم کننده ندارد، ما به شدت توصیه می‌کنیم هنگام بازی پلی استیشن 5 خود Astro's Playroom را حداقل برای چند ساعت بازی کنید. این بازی بسیار عالی عمل می کند و تمام جنبه‌های خوب کنترلر DualSense را به شما نشان می دهد و Astro را به شما معرفی می کند ، شخصیتی که فکر می‌کنم سالها در دنیای پلی استیشن با آن سرو کار داشته باشید.

Call of Duty: Black Ops Cold War

 

نکات مثبت:

خودنمایی محرک های سازگار DualSense

کمپ کردن لذت بخش

گیم پلی روان و با کیفیت

نکات منفی:

کمپ کردن‌های کوتاه

مشکل در انجام بازی آنلاین و بخش زامبی ها

Call of Duty: Black Ops Cold War باز هم یک قسمت دیگر از مجموعه Call of Duty است. در این نسخه هیچ ویژگی خاص و جدیدی وجود ندارد ، اما هنوز هم یک بازی عالی برای کنسول است. کمپین های این بازی اگرچه کمی کوتاه بوده اما عالی است. در زمان راه اندازی ، حالت های چند نفره آنلاین و زامبی‌ها کمی اشکال داشت و هنوز هم وجود دارد. پس از حل شدن مشکلات ، بازی فوق العاده به نظر می رسد و حالت چند نفره آنلاین بسیار لذت بخش خواهد بود.

به لطف گرافیک خوب و بازخورد لمسی در کنترلر جدید DualSense ، این بازی عملکرد بسیار عالی و سرگرم کننده ای دارد. بنابراین وقتی از مسلسل خود شلیک می کنید ، عوامل محرک به طور مناسب سازگار می شوند و به شما این احساس را می دهند که در حال شلیک مسلسل واقعی هستید.

چند بازی برای PS5 منتشر شده است که گزینه‌های خوبی هستند ، اما بهترین گزینه ها نیستند ، مانند Godfall و Watch Dogs Legion. ، این دو بازی هنگام انتشار کمتر از انتظار ظاهر شدند و در حال حاضر بهترین بازی‌هایی نیستند که می توانید در PS5 خود بازی کنید و البته به روزرسانی نسل بعدی بازی پر اشکال Cyberpunk هنوز منتشر نشده است ، بنابراین در این لیست قرار ندارد.

همچنین چند بازی وجود دارد که در PS5 فوق العاده به نظر می‌رسند اما بازی‌های جدیدی نیستند ، مانند Spider-Man Remastered ، God of War و بازی های دیگر  Classics Collection در  PSPlus  ، بازی های PS4 در مجموعه Classics واقعاً عالی و زیبا هستند و بسیاری از آنها با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می شوند.

تمام بازی های ذکر شده بازی های زیبا و سرگرم کننده با کیفیت بالا برای PS5 است.

ما امیدوارم هستیم که خیلی منتظر نمانیم تا بازی های هیجان انگیز تری برای PS5 منتشر شود. چند بازی که باید در آینده نزدیک منتظر آنها باشیم شامل Ratchet و Clank: Rift Apart ، Horizon Forbidden West ، Resident Evil Village و Far Cry 6 هستند.

به نظر شما بازی های آینده PS5 موفقیت‌های بیشتری را کسب خواهند کرد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها