بازی های مسابقه ای همیشه از هیجان و کیفیت بالایی برخوردار هستند و طرفداران بسیاری دارند.

۵ بازی برتر مسابقه‌ای برای اندروید +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، بازی‌های مسابقه ای از محبوب ترین بازی‌های موبایلی هستند، یک ژانر بسیار رقابتی بوده و در واقع گزینه های خوبی در این سبک وجود دارد. بازی های اتومبیلرانی از اولین بازی‌هایی بودند که با استفاده از شتاب سنج به عنوان فرمان انواع خودروها از سخت افزار گوشی بهره بردند. روش های کنترل دیگری نیز وجود دارد ، اما چرخاندن تلفن یک روش کلاسیک مسابقه‌ای است. بازی‌های مسابقه‌ای یکی از متنوع ترین ژانرها با انتخاب های گوناگون و زیبا از گزینه های رایگان برای بازی است. در این گزارش بهترین بازی های اتومبیلرانی برای اندروید آورده شده است:

Asphalt ۹: Legends and Asphalt Xtreme

قیمت: رایگان

Asphalt ۹: Legends جدیدترین بازی اتومبیلرانی از Gameloft و جدیدترین بازی سری محبوب Asphalt است. این بازی از گرافیک عالی ، قدرت مکانیکی واقعی و تعداد زیادی محتوا برای بازی استفاده می‌کند. بازی شامل بیش از ۸۰۰ رویداد، رویدادهای هفتگی و ماهانه و اقدامات PvP آنلاین است. همچنین شما می‌توانید حداکثر ۵۰ اتومبیل برای باز کردن ، موارد مختلف ارتقا ماشین و موارد دیگر را داشته باشید. استراتژی فریمیوم آن کمی تهاجمی تر از قبل است که معمولاً آن را دوست داریم، بازهم این سری از بازی آسفالت یک بازی موفق است که دارای بهترین گرافیک در هر بازی مسابقه ای است. Asphalt ۸: Airborne نیز همچنان به روز می‌شود و علاوه بر این ، Asphalt Xtreme یکی دیگر از بازی‌های عالی مسابقه‌ای است که دارای ماشین‌های آفرود است.

Beach Buggy Racing ۲

قیمت: رایگان

Beach Buggy Racing ۲ شباهت زیادی به بازی‌هایی مانند Mario Kart دارد. این یک بازی اتومبیل رانی است که دارای توانایی های مختلف است تا به شما امتیاز دهد. بازیکنان با پس زمینه پخش آهنگ‌ها در مکان‌های مختلف مسابقه می‌دهند و هر کدام موانع خاص خود را دارند. این بازی شامل ۴۵ یو پی اس ، بیش از ۴۰ کارت برای جمع آوری ، PvP آنلاین ، شخصی سازی های مختلف و چند حالت مختلف بازی است. امیدواریم برخی از ویژگی‌های بازی آفلاین و دستاوردهای Google Play Games برای این بازی به روز شود. به هر حال این یک بازی Vector Unit است و مانند سری Riptide از این نوع ویژگی‌ها برخوردار است.

CSR Racing ۲

قیمت: رایگان

سری CSR Racing یکی از محبوب ترین بازی‌های اتومبیلرانی است که در اندروید وجود دارد.سبک بازی CSR Racing ۲ درگ در مسابقه است. شما با خرید اتومبیل ، افزودن نسخه جدید، قوی کردن ماشین خود به مسابقه خواهید رفت، کاربران نیز قادر خواهند بود مسابقات آنلاین را با بازیکنان دیگر نیز انجام دهند. ماشین‌های زیادی برای مسابقه در این بازی وجود دارد و گرافیک ها در واقع بسیار خوب هستند در ضمن CSR Racing ۲ یک بازی freemium است.

Horizon Chase

قیمت: رایگان /  ۲.۹۹ دلار

Horizon Chase یکی از بهترین بازی‌های مسابقه ای سال ۲۰۱۵ بود. این بازی گرافیک خوبی و یک پارچه سازی با سیستم عامل است ، همچنین کارهای زیادی برای انجام در بازی وجود دارد. این بازی زیبا ده ها پیست ، انواع اتومبیل ها برای باز کردن و موارد دیگر را در خود جای داده است. آنچه این بازی را منحصر به فرد می‌کند این است که از پشتیبانی کامل Android TV ، پشتیبانی NVIDIA Shield TV برخوردار است و می توانید از اکثر کنترلرهای بازی با آن استفاده کنید. همچنین یک حالت چند نفره و تابلوی امتیازات آنلاین برای گردآوری تجربه وجود دارد. نسخه رایگان نسخه آزمایشی است که به شما امکان می‌دهد چند ویژگی را به صورت رایگان امتحان کنید و قیمت نسخه پولی آن ۲.۹۹ دلار است. توسعه دهندگان هنوز هم رویدادهای جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند و در ضمن شما می‌توانید این بازی مسابقه‌ای را به صورت آفلاین نیز انجام دهید.

Real Racing ۳

قیمت: رایگان

Real Racing ۳ یکی از واقعی‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای در لیست ما است که خود بازی اعتبار زیادی دارد، همچنین در بین گیمران بسیار محبوب است. بازی پر بسیار محتوا است ، شامل بیش از ۱۰۰ ماشین از تولید کنندگان مختلف، حالت‌های مختلف بازی از جمله چند نفره است و حتی آهنگ‌های مسابقه‌ای بازی، نسخه‌های دیجیتالی آهنگ‌های مسابقه‌ای واقعی هستند و بیش از ۲۰۰۰ رویداد با قوانین و انواع مختلف در مسابقه وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها