۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 734283

تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران در زمین مجموعه نفت تهرانسر در حالی برگزار شد که این تمرینات تحت تاثیر اعتراض میلیچ و واگذاری او به باشگاه قرار داشت.

فکری میلیچ را از تمرین کنار گذاشت

قدس آنلاین: به گزارش سایت باشگاه استقلال، تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل آلومینیوم اراک از ساعت ۱۳ امروز (جمعه) در زمین تهرانسر آغاز شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به مرور تمرینات تاکتیکی پرداختند. از مهمترین تمرین آبی‌پوشان محرومین مدافع کروات از حضور در تمرین بود.  هرویه میلیچ به خاطر پست فضای مجازی از سوی محمود فکری از تیم کنار گذاشته شد.  او پس از اینکه متوجه شد اجازه تمرین ندارد، با ناراحتی محل تمرین را ترک کرد. 

در آغاز این تمرین فکری دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد و سپس بازیکنان را در اختیار مربی بدنساز قرار داد. 

 عبور از موانع، انجام کارهای ترکیبی در فضای کوچک و فوتبال درون تیمی بخش‌های مختلف تمرین بودند. در تمرینات امروز تیم فوتبال استقلال سبحان خاقانی که در دیدار با گل‌گهر مصدوم شد با تصمیم سرمربی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد. داریوش شجاعیان نیز در تمرین حضور داشت. 

 در حالی که مهدی قایدی با اجازه کادر فنی محل تمرین را زودتر ترک کرد محمد نادری بهه مانند روزهای گذشته زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی انجام داد و صمد مرفاوی از دیگر مربیان این تیم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در زمین تهرانسر حضور نداشت. تیم استقلال دوشنبه هفته پیش رو در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها