سامسونگ عملکرد تطبیقی جدید HDR10 + را معرفی می‌کند.

با تکنولوژی جدید سامسونگ فیلم‌ها را با بهترین کیفیت ممکن تماشا کنید

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، مدتی است که سامسونگ با چندین شرکت همکاری می کند تا توسعه قالب + HDR10 را ارتقا بخشد. اکنون ، سامسونگ الکترونیک عملکرد جدید + HDR10 را تطبیق داده است که بهبود زیادی در قالب پیشرفت فناوری HDR10 + را به همراه دارد. این فناوری جدید می‌تواند بهترین کیفیت فیلم را با توجه به نور محیط برای کاربر فراهم کند.

به گفته سامسونگ ، مشاهده محتوای HDR در یک محیط تاریک مناسب تر است. عملکرد تطبیقی ​​+ HDR10 از سنسور نور تلویزیون برای پشتیبانی از بهینه سازی پویا صحنه به صحنه استفاده می‌کند. همزمان، تمام محتوای HDR10 در Prime Video به صورت انطباقی + HDR10 در تلویزیون‌های سامسونگ در دسترس خواهد بود.

سامسونگ گفت که عملکرد تطبیقی ​​+ HDR10 از حالت Filmmaker نیز پشتیبانی می کند تا یک تجربه بی نظیر تماشا فیلم را ارائه دهد. براساس گزارش‌ها، عملکرد تطبیقی ​​ HDR10 + در مجموعه تلویزیونی QLED سامسونگ در سال 2021 در دسترس خواهد بود.

ویژگی HDR10 + Adaptive برای ایجاد تجربه سینمایی بهتر با اتاق های روشن سازگار می شود. در حالی که محتوای HDR معمولاً برای محیط های تاریک بهینه می شود ، اما تجربه مشاهده همه یکسان نیست زیرا نور اتاق، روشنایی روز و نزدیکی به پنجره‌ها نیز می‌توانند بر کیفیت تصویر تأثیر بگذارند.

با این حال ، HDR10 + Adaptive از بهینه سازی صحنه ها پشتیبانی می کند و با شرایط نوری هر اتاق تنظیم می‌شود، این ویژگی برای بهینه سازی از سنسور نور تلویزیون استفاده می‌کند.

علاوه بر این ، HDR10 + Adaptive از Filmmaker Mode پشتیبانی می کند ، یک ویژگی در صفحه نمایش که با همکاری فیلمسازان ، استودیوها و تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی ایجاد شده است. سامسونگ برای ایجاد حالت Filmmaker با Amazon Prime Video همکاری کرد و اکنون تمام محتوای Prime Video HDR به صورت خودکار در HDR10 + Adaptive بارگذاری می شود.

تکنولوژی HDR10 + Adaptive مشابه Dolby Vision IQ که سال گذشته منتشر شد کار می کند و با در نظر گرفتن شرایط نوری ، میزان خروجی HDR خود را اصلاح می‌کند. از آنجا که سامسونگ و دالبی هنوز در مورد صدور مجوز Dolby Vision IQ به توافق نرسیده‌اند ، این ویژگی کاربردی برای تلویزیون های QLED بعدی سامسونگ است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها