به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اجراهای پاتوقی سرود آوای رضوان با محوریت «سردار دل‌ها» در سطح شهر مشهد آغاز شد.

آغاز اجرای پاتوقی سرود با محوریت «سردار دل‌ها» در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، ۱۰ گروه نوجوان آوای رضوان زیر نظر مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با همکاری تشکل‌های مردمی و فرهنگی این شهر مقدس، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روزهای شنبه و یکشنبه، ۱۳ و ۱۴ دی سال جاری به اجرای سرودهایی با محوریت شهید خادم قاسم سلیمانی می‌پردازند.

این گروه‌های هفت تا هشت نفره مشهدی با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و حفظ و اشاعه فرهنگ مقاومت و پایداری، در این دو روز، از ساعت ۹ صبح تا اذان مغرب، اجرای سرود به سبک آکاپلا(اجرای بدون همراهی ساز) در گوشه و کنار شهر خواهند داشت.

تلاش شده اجراهای پاتوقی سرود با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی دوران مقابله با بیماری کرونا در نقاطی از شهر مانند چهارراه‌ها اجرا شود که ایجاد تجمع نکرده و شهروندان بتوانند آن را از داخل خودروهای شخصی تماشا کنند.

نخستین اجرای برنامه پاتوقی سرود «سردار دل‌ها» با زمزمه سرود «حاج قاسم سلیمانی» با مشارکت تمامی گروه‌های حاضر، به صورت یک اجرای همگانی ۸۰ نفره، صبح امروز در میدان شهدای مشهد انجام شد.

این سرود به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به مناسبت برگزاری مراسم بدرقه پیکر شهید سپهبد سلیمانی و شهدای هم‌رزمش در مدت چهار دقیقه در سال گذشته تولید شده بود که کلیپی از اجرای آن نیز در آستانه نخستین سالگرد شهادت این سردار رشید سپاه اسلام، در صفحه اینستاگرام آوای رضوان منتشر شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های آوای رضوان را از طریق صفحه اینستاگرام آن به نشانی @avaye.rezvan و صفحه اینستاگرام مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی aqart.ir@ دنبال کنند.

منبع:

انتهای پیام/

              

برچسب‌ها