کتاب «رفیق خوشبخت ما» با موضوع شخصیت جهادی و خستگی‌ناپذیر سردار سپهبد شهید حاج قاسم از سری محصولات اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در ترکیه انتشار یافت.

کتاب «رفیق خوشبخت ما» در ترکیه منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، به منظور بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کتاب «رفیق خوشبخت ما» با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه به زبان ترکی استانبولی منتشر شد.

این اثر که با رویکرد به تصویر کشاندن مقام و منزلت سیدالشهدای مقاومت، تهیه و منتشر شده در مدت زمان کوتاهی مورد استقبال کشورهای مختلف از جمله ترکیه قرار گرفت.

مکتب حاج قاسم، خلاصه ای از زندگی نامه سردار، سردار راه قدس، آخرین میخ بر تابوت داعش و مرد روزهای سخت از جمله موضوعاتی است که در قالب هشت باب گردآوری شده است.

کتاب «رفیق خوشبخت ما» با تلاش سید عبدالمجید کریمی و ویراستاری زبانی و تصویری زینب سادات حسینی و سجاد محمدی جمع بندی و به همت انتشارات آستان قدس رضوی در شمارگان ۱۰۰۰ به چاپ رسیده است.

همچنین این اثر مکتوب به همت اشرف السادات اشرف نژاد در چهل قسمت به صورت کتاب صوتی تهیه و توسط احمدگنجی خوانش شده که در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها از رادیو نمایش در حال پخش است.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت بارگاه منور رضوی به آدرس haram.razavi.ir نسخه مکتوب کتاب مذکور را به زبان فارسی دانلود و از مطالب ارائه شده آن بهره‌مند شوند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها