مربی تیم فوتبال شهرخودرو از فشردگی بازی‌های لیگ بیستم انتقاد کرد.

انتقاد مربی فوتبال شهرخودرو از فشردگی بازی ها

به گزارش قدس آنلاین، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار کرد: بازی با سایپا مانند همه بازی‌ها برای ما ۳ امتیاز دارد. امیدوارم بتوانیم همانند بازی با تراکتور که میتوانستیم برنده باشیم، آماده باشیم و از امتیاز میزبانی استفاده کنند. تیم ما با توجه به شرایط جدول به این ۳ امتیاز نیاز دارد و امیدوارم نکاتی که مهدی رحمتی به بازیکنان گفته را اجرا کنیم و از نقاط ضعف سایپا که شناسایی کردیم به این تیم ضربه بزنیم.

وی درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: محروم و مصدوم نداریم و شرایط بازیکنانمان خوب است. صادق صادقی به این بازی رسیده است. امیدوارم بتوانیم از شانس‌های گلزنی که به دست میاوریم نهایت استفاده را انجام دهیم.

مربی شهرخودرو درباره فشردگی بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: از لحاظ کیفیتی و تمرینی تاثیرگذار است. بعد از بازی با تراکتور، یک روز ریکاوری داشتیم و یک روز هم استراحت دادیم تا بازیکنان از لحاظ تغذیه‌ای و بدنی به بازی با سایپا برسند و زمان مناسبی برای تمرین نداشتیم. اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشند، هیچ تیمی ضربه نخورد. رفت‌وآمدها تیم‌ها را دچار مشکل می کند و این یک مقدار اذیت‌کننده است. اگر فاصله بازی ها همان ۶ یا ۷ روز باشد، تیمی ضرر نمی‌بیند.

برچسب‌ها