مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از آغاز عملیات فرهنگی اجتماعی عمار انقلاب با مشارکت گروه‌های جهادی تبلیغی در سطح این استان خبر داد.

آغاز عملیات فرهنگی اجتماعی عمار انقلاب در سطح  خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی امروز در جلسه مجازی مشترک با رؤسای ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن اعلام آغاز عملیات فرهنگی اجتماعی عمار انقلاب در سطح استان به تشریح ابعاد این عملیات پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه عملیات در شبکه گسترده مردمی در کل استان انجام می‌شود بر نقش پررنگ نهادهای مختلف فرهنگی خصوصاً گروه‌های جهادی تبلیغی، در این عملیات تاکید کرد.

وی هدف از این عملیات را گرامی داشت یاد و خاطره عالم مجاهد جلیل القدر آیت الله مصباح یزدی عنوان کرده و افزود: طرح‌های متنوعی از جمله فعالیت‌های معنوی و فضاسازی با موضوع یاد و خاطره مرحوم آیت الله مصباح یزدی در بستر هیئات و گروه‌های مردمی و توزیع بسته‌های معیشتی در بین فقرای آبرومند طی این عملیات انجام خواهد شد.

صاحبقرانی ضمن تشکر از بنیاد علوی به‌عنوان یکی از نهادهای پشتیبان در این عملیات از نقش مؤثر کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و مجمع جهادگران استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها