به منظور بزرگداشت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) و دهه فاطمیه کتاب صوتی «خطبه فدکیه» به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تولید شد.

کتاب صوتی «خطبه فدکیه» ویژه دهه فاطمیه تولید شد

به گزارش قدس آنلاین، اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی همزمان با ایام فاطمیه اقدام به تولید محصولاتی در جهت ترویج فرهنگ فاطمی و آگاهی بخشیدن به مخاطبان با موضوع زندگی این بانوی بزرگوار کرده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا بخش زیادی از این محصولات در بستر فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

کتاب صوتی «خطبه فدکیه» از مجموعه آثار منتشر شده از سوی موسسه فرهنگی نسیم وصل سمیع است که به سفارش معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و به همت اداره تولیدات فرهنگی نسخه صوتی آن با صدای سعید باصری تولید و توسط انتشارات زائر رضوی در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این اداره تلاش دارد با بهره‌گیری از نشر و تولید کتاب‌های صوتی و ارائه خدمات در بستر فضای مجازی زمینه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی را فراهم سازد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به بخش انتشارات زائر رضوی در نرم افزار موبایلی طاقچه و دانلود رایگان این کتاب صوتی از مطالب آن بهره‌مند شوند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها