مدیر ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: مشکل ما با شهرخودرو پیش از بازی با سایپا پرداخت پول نبود و تنها امضای قراردادی بود که جلسه انعقاد آن قبلا با مالک باشگاه انجام شده بود.

مشکل ما با شهرخودرو فقط یک امضا بود

به گزارش قدس آنلاین، مجید مولایی در خصوص اتفاقات رخ داده پیش از دیدار تیم‌های شهرخودرو خراسان و سایپای تهران اظهار کرد: طی جلسه ابتدای فصل که با حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو، داشتیم قرار بر این شد که طی قراردادی ۱۵ بازی این فصل را از بازی‌های تیم میزبانی کنیم و برای هر بازی ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد. تمام توافقات نیز حاصل و مکتوب شد.

او ادامه داد: ما به هیچ عنوان درخواست پول نقد به صورت بازی به بازی نکردیم و خواستیم مثل یک بازیکن به این موضوع نگاه و هزینه ورزشگاه طی سه قسط یا حتی پنج قسط از سوی باشگاه واریز شود. قرارداد هم در نهایت تنظیم شد و باشگاه خواستار مرور آن شد برای امضاء نهایی شد اما از آن روز تا امروز هنوز امضای آن انجام نشده است.

مولایی با تاکید بر اینکه شهرخودرو میزبانی دو بازی اول خود در ورزشگاه امام رضا(ع) را طی دو فقره چک تسویه کرده، گفت: مشکل ما عدم امضای قرارداد کلی از سوی باشگاه و مشخص نبودن تکلیف دو بازی قبلی و این بازی با سایپا بود و اگر امروز چنین اتفاقاتی افتاد به این خاطر بود که ما در قبال موقوفه آستان قدس، وظیفه حفظ و حراست داریم و باید در این موضوع ورود می‌کردیم.

او تاکید کرد: تا جایی که بتوانیم به شهرخودرو کمک کرده و می‌کنیم و حتی ملزومات ضدعفونی ورزشگاه را خودمان تهیه کردیم. این ورزشگاه برای این درست شده که در آن فوتبال انجام شود اما هزینه‌های نگهداری آن زیاد است و باید محل تامین آن حتما مشخص و معین شود.

مدیر ورزشگاه امام رضا(ع) در پاسخ به این سئوال که تعهدات شهرخودرو نسبت به زمین تمرین شماره ۲ ورزشگاه انجام شده یا خیر؟ گفت: ما دراین زمینه هیچ مشکلی نداریم و باشگاه تمام پرداخت‌های متعهد شده خود را که به صورت ۵ چک برای هر دو ماه بوده طبق توافق انجام داده و چک اول آنها هم در موعد خود پاس شده است.

او ادامه داد: تنها یک اختلاف ۲۵۰ میلیون تومانی بابت فصل گذشته برای پرداخت به ورزشگاه امام رضا(ع) میان شهرخودرو و شهرداری مشهد طی توافقاتی که با هم داشته‌اند وجود دارد که باید این موضوع نیز حل شود.

مولایی حل شدن مشکل بازی توسط رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی را رد کرد و گفت: اصولی وقتی وارد ورزشگاه شد که شهرخودرو در زمین در حال گرم کردن بود و هیچ وساطتی از جانب ایشان نبود. مهدی رحمتی که خودش از خادمان حضرت رضا(ع) است، این مشکل را حل کرد. ضمن اینکه باشگاه شهرخودرو نیز به صورت نقدی ۸۰ میلیون تومان را به حساب ورزشگاه واریز کرد.

وی در خاتمه متذکر شد: ما آماده هستیم از امروز تا پایان فصل با باشگاه قرارداد ببندیم و باشگاه تا پایان فصل هر جور مایل است، تسویه کند. همه حرف پول نیست بلکه انضباط کاری و به دنبال آن انضباط مالی مدنظر ماست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها