کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: انباشت آلاینده‌های جوی همراه با روند تدریجی افزایش دما از امروز تا روزهای میانی هفته آینده برای مشهد و شهرهای صنعتی خراسان رضوی پیش بینی شده است.

انباشت آلاینده‌های جوی و افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، آذر رضایی پور افزود: جو پایدار و آسمانی صاف طی روزهای پیش رو در استان حاکم است که این شرایط افزایش آلاینده های جوی را موجب شده است.

وی با اشاره به روند افزایشی میانگین  دما در خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۹ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای مشهد در روزهای شنبه و یکشنبه به ترتیب ۱۲ و ۱۴ درجه سلسیوس پیش بینی شده است.

رضایی پور افزود: کمینه دمای هوا در خراسان رضوی نیز روند افرایشی دارد به طوری که دیشب کمینه دمای هوا در مشهد هفت درجه زیر صفر بود که نسبت به چهارشنبه ۲ درجه افزایش داشت و تا یکشنبه شب آینده به یک درجه زیر صفر می رسد.

وی اضافه کرد: برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده افزایش شدت ورزش باد در مناطق مختلف استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

رضایی پور افزود: طی این مدت بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان تربت‌جام با شدت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها