لپ تاپ‌های، Lenovo Yoga ۹i ، Yoga ۷i و IdeaPad Slim ۵i راه اندازی شد.

لپ‌تاپ‌های جدید "Lenovo" عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، لپ تاپ‌های جدید لنوو از جدیدترین پردازنده‌های نسل یازدهم Intel تغذیه می‌کنند، یوگا ۹i دستگاه برتر است و یوگا ۹i و یوگا ۷i با پشتیبانی داخلی الکسا ارائه می‌شوند.

لنوو با راه اندازی سه دستگاه جدید، مجموعه لپ تاپ های خود را گسترش داده است و لپ تاپ های تازه راه اندازی شده شامل Lenovo Yoga ۷i ، Yoga ۹i و IdeaPad Slim ۵i است. جدیدترین دستگاه‌های این برند چینی معتبر توسط پردازنده های نسل یازدهم اینتل ارائه می‌شوند.

Lenovo IdeaPad Slim ۵i یک لپ تاپ سطح پایین و سبک است. یوگا ۹i و یوگا ۷i دستگاه‌های خوب با طراحی قابل تبدیل ۲ در ۱ هستند. مدل دوم نیز نسخه ارتقا یافته Yoga Slim ۷i است که در ماه اوت سال گذشته به نمایش درآمد. بیایید به جزئیات فنی جدیدترین لپ تاپ‌های ارائه شده توسط Lenovo نگاهی بیاندازیم:

مشخصات و ویژگی‌های Lenovo Yoga ۹iو Yoga ۷i

Lenovo Yoga ۹i و Yoga ۷i از مکانیزم لولایی ۳۶۰ درجه با پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی بهره می برند که باعث می شود آنها در حالت های مختلف قابل استفاده باشند. هر دو دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی IPS هستند در حال که مدل اول دارای رزولوشن UHD و دستگاه دومی دارای صفحه نمایش FHD است. یوگا ۹i همچنین از VESA DisplayHDR۴۰۰ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند، همچنین هر دو لپ تاپ دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک هستند.

از نظر پخش صوتی ، یوگا ۹i دارای نوار صوتی قوی مجهز به سیستم بلندگو Dolby Atmos است که از ۲ ساب ووفر ، ۲ تویتر و ۲ میکروفون و وب کم تشکیل شده است. از طرف دیگر ، یوگا ۷i دارای اسپیکرهای ۲ ۲W x Dolby Atmos است.

در داخل دستگاه، Lenovo Yoga ۹i و Yoga ۷i به جدیدترین پردازنده Core i۷ نسل یازدهم مجهز هستند. این چیپ ست با پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe جفت شده است. دستگاه ها تا ۱۶ گیگابایت RAM DDR۴ را پشتیبانی می کنند و حداکثر ۱ ترابایت حافظه SSD را ارائه می دهند. Yoga ۹i و Yoga ۷i روی ویندوز ۱۰ Home اجرا می‌شوند و از دستیار صوتی داخلی الکسا بهره می‌برند، همچنین باتری ۷۰ Whr توسط هر دو لپ تاپ پشتیبانی می‌شود.

Lenovo Yoga ۹i و Yoga ۷i با یک دوربین وب کم ۱ مگاپیکسلی با شاتر حفاظت حریم خصوصی TrueBlock این شرکت ارائه می شوند. گزینه های اتصال در هر دو لپ تاپ شامل WiFi ۶ ، بلوتوث ۵.۰ ، USB-C ، پورت USB ۳.۲ Gen ۲ و جک هدفون است. همچنین یک اسلات اختصاصی روی لپ تاپ برای قرار دادن قلم در آن تعبیه شده است.

مشخصات و ویژگی‌هایLenovo IdeaPad Slim ۵i

نمایشگر Lenovo IdeaPad Slim ۵i دارای صفحه نمایش ۱۵ اینچی با وضوح FHD و روشنایی ۳۰۰ نیت است. دکمه روشن و خاموش لپ تاپ به عنوان حسگر اثر انگشت هم استفاده می شود، یک بلندگوی جلو دوتایی ۲W با پشتیبانی از دالبی اتم وجود دارد و IdeaPad Slim ۵i با یک دوربین HD ۷۲۰p با شاتر حفظ حریم خصوصی ارائه می شود.

از نظر داخلی ، Lenovo IdeaPad Slim ۵i چیپ ست Core i۷ gen ۱۱ را در خود جای داده است و با ۱۶ گیگابایت RAM جفت می شود. کاربران این گزینه را دارند که لپ تاپ را با NVIDIA MX۴۵۰ یا NVIDIA MX۳۵۰ یا یک پردازنده گرافیکی یکپارچه Intel Iris Xe انتخاب کنند. از نظر ذخیره سازی، دستگاه حداکثر ۱ ترابایت SSD و همچنین گزینه ذخیره سازی دوگانه تا ۲۵۶ گیگابایت SSD + ۱ ترابایت هارد دیسک SATA را ارائه می‌دهد.

Lenovo IdeaPad Slim ۵i دارای حداکثر ۱۷ ساعت عمر باتری و پشتیبانی از شارژ سریع Rapid Charge است. در بخش اتصالات ، لپ تاپ WiFi ۶ ، بلوتوث ۵.۱ ، دو USB-A ۳.۱ Gen ۱ ، USB-C Gen ۱ ، HDMI ۱.۴b ، کارت خوان SD و جک هدفون را ارائه می‌دهد.

قیمت Lenovo Yoga ۹i ، Yoga ۷i و IdeaPad Slim ۵i

Lenovo Yoga ۹i با قیمت ۲۳۱۱ دلار ( ۱،۶۹،۹۹۰ روپیه) فروخته می شود و در یک رنگ مشکی ارائه می شود. Lenovo Yoga ۷i قیمت اولیه ۱۳۴۶ دلار ( ۹۹،۰۰۰ روپیه) را در خود جای داده است و در رنگ های خاکستری تیره و مشکی ارائه می شود. IdeaPad Slim ۵i با قیمت ۸۷۰ دلار ( ۶۳،۹۹۰ روپیه) به فروش می‌رسد و در رنگ های خاکستری پلاتینیوم ، مشکی گرانیتی و آبی عرضه شود.

در مورد در دسترس بودن ، یوگا ۹i و یوگا ۷i در Lenovo.com با همین قیمت ها پیش فروش می شوند و اولین محصول از ۱۲ ژانویه به فروش می رسد. IdeaPad Slim ۵i در فروشگاه های انحصاری Lenovo.com ، Amazon  و Lenovo برای خرید در دسترس است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها