شرکت سامسونگ برای پرچمدار جدید خود قیمت مناسبی خواهد گذاشت.

Galaxy S۲۱ ارزانترین پرچمدار سامسونگ در سه سال اخیر خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که در ۱۴ ژانویه کنفرانس مطبوعاتی برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی S۲۱ برگزار خواهد شد.

هفته گذشته گزارش شد که بلافاصله پس از اعلامیه ، در تاریخ ۱۸ ژانویه ، پذیرش پیش سفارش‌ها آغاز می‌شود و اولین خریداران، گوشی‌های هوشمند خود را در تاریخ ۲۰ ژانویه دریافت می کنند.

اکنون اطلاعاتی در مورد قیمت هر سه مدل گوشی‌های هوشمند Samsung Galaxy S۲۱ در کره جنوبی وجود دارد:

گوشی هوشمند Samsung Galaxy S۲۱ در  ۹۹۰،۰۰۰ وون (حدود ۹۰۰ دلار) هزینه خواهد داشت.

هزینه  Samsung Galaxy S۲۱+در  ۱،۱۹۹،۰۰۰ وون (حدود ۱،۰۸۵ دلار) است.

هزینه سامسونگ Galaxy S۲۱ Ultra نیز ۱،۴۵۰،۰۰۰ وون (حدود۱،۳۲۰ دلار) است.

سامسونگ گلکسی S۲۱ اولین گوشی هوشمند پرچمدار با قیمت شروع کمتر از ۱ میلیون وون از زمان عرضه گلکسی S۹ خواهد بود و این ارزانترین گوشی پرچمدار سامسونگ در سه سال گذشته است.

بیشتر بخوانید:

گوشی‌های هوشمند سامسونگ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

*استفاده سامسونگ از دو صفحه‌نمایش برای دوربین زیر نمایشگر

*به‌روزرسانی جدید برای گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip منتشر شد

عمر باتری Galaxy S۲۱ در Exynos ۲۱۰۰ بیشتر از نسخه SD ۸۸۸ است

پردازنده خوب Samsung Exynos ۲۱۰۰ SoC از نظر عملکرد نسبت به Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ پایین تر نیست و اکنون جزئیاتی درباره استقلال گلکسی S۲۱ در فضای مجازی ظاهر شده است و همچنین به نفع Exynos ۲۱۰۰ شهادت می‌دهند.

طبق اطلاعات به دست آمده ، استقلال گلکسی S۲۱ با Exynos ۲۱۰۰ ۲۵-۳۵٪ بیشتر از Galaxy S۲۰ مبتنی بر Exynos ۹۹۰ خواهد بود. موجودی گلکسی S۲۱ مبتنی بر Snapdragon ۸۸۸ نیز افزایش خواهد یافت اما فقط ۱۵ درصد در مقایسه با Galaxy S۲۰ و Snapdragon ۸۶۵ است.

به طور کلی ، می توان از این داده ها دو نتیجه گرفت؛ اول ، عمر گوشی های هوشمند Galaxy S۲۱ نسبت به Galaxy S۲۰ بیشتر خواهد بود که بسیار خوب است. دوم: Galaxy S۲۱ در Exynos ۲۱۰۰ در عملکرد نسبت به Galaxy S۲۱ در Snapdragon ۸۸۸ کم نخواهد آورد و حتی بیشتر کار خواهد کرد. در این حالت ، مشخص نیست که چرا سامسونگ باید از Qualcomm برای اسنپدراگون ۸۸۸ اگر SoC خود دارای عملکرد بهتر و حداقل همان بهره وری از انرژی است، استفاده کند.

Galaxy S۲۱ در Exynos ۲۱۰۰ بر Xiaomi Mi ۱۱ در Snapdragon ۸۸۸ غلبه می کند

نتایج آزمایش های Xiaomi Mi ۱۱ که براساس Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ SoC و Samsung Galaxy S۲۱ مبتنی بر پلتفرم Exynos ۲۱۰۰ ساخته شده است همچنان در فضای مجازی و بستر اینترنت ظاهر می‌شوند.

پیش از این مشخص شده است که این سیستم عامل ها تقریباً همان نتایج را نشان می دهند. S۲۱ مبتنی بر Exynos ۲۱۰۰ در آزمون تک هسته ای ۱۱۰۳ امتیاز و در آزمون چند هسته ای ۳۷۸۵ امتیاز به دست آورد، همچنین Xiaomi Mi ۱۱ به ترتیب امتیاز ۱۱۳۵ و ۳۷۹۰ را کسب می‌کند.

بعداً نتایج به روز شده ظاهر شد، در یکی از آخرین آزمایش ها ، Xiaomi Mi ۱۱ به ترتیب ۱۱۳۱ و ۳۸۳۶ امتیاز کسب کرد. اما Galaxy S۲۱ در حالت چند هسته ای توانست به امتیاز ۳۹۶۳ برسد و در همان زمان از رقیب خود جدا شود، در حالت تک رشته نتیجه ۱۰۸۹ امتیاز بود.

به یاد بیاورید که Xiaomi Mi ۱۱ باید اولین گوشی هوشمند مبتنی بر Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ SoC باشد. Samsung Galaxy S۲۱ از Qualcomm’s Snapdragon ۸۸۸ و Samsung Exynos ۲۱۰۰ را در مناطق مختلف استفاده خواهد کرد و انتظار می رود رویداد معرفی در ۱۴ ژانویه برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها