همدان - وزیر نیرو از آبرسانی به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت روستایی تا پایان دولت خبر داد و گفت: با احتساب آبرسانی به ۱۰۰ روستایی که امروز از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردر شدند، تعداد روستاهای برخورداربه ۱۲ هزارو ۴۳۷ روستا با ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسید.

بیش از ۹ میلیون نفر تا پایان دولت  از نعمت آب شرب سالم برخوردار می شوند

به گزارش قدس آنلاین ، رضا اردکانیان ظهر سه شنبه درآئین افتتاحیه طرح های آبرسانی به ۱۰۰ روستا در استانهای همدان، کردستان، البرز و زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه به همکاران خود به دلیل توفیق بزرگی که نصیب آنها شده تبریک میگویم گفت:امروز همه ما در یکی از مهم ترین و اثرگذار ترین دستگاههای خدمات رسان در حال فعالیت هستیم.

اردکانیان  با اذعان به اینکه در راستای سی ششمین هفته از پویش " #هرهفته_الف_ب_ایران"، در هر هفته بیش از ۳۰ روستا به شبکه آب وصل شدند، بیان کرد: خدمت رسانی به مناطق مرزی را از تکالیف خود میدانیم چراکه این مناطق ویترین کشورماهستند وباید بیش از شاخص های تعریف شده نیز از خدمات برخوردار شوند.

وی ضمن اشاره به پروژه های افتتاح شده در سی و ششمین هفته از پویش یاد شده گفت: با احتساب پروژه های افتتاح شده در امروز تعداد پروژه های این پویش به ۱۹۹ پروژه در سال جای رسید که در این رابطه ۵۴ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

برچسب‌ها