نمایش خیابانی «لبخندباطعم ماسک» به نویسندگی و کارگردانی هنرمند نام آشنای تئاتر محسن مسعودی‌فر از نیشابورجواز ورود به بخش نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را از آن خود کرد.

راهیابی نمایش «لبخندبا طعم ماسک» نیشابور به جشنواره تئاتر فجر کشور

به گزارش قدس آنلاین، نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی«لبخندباطعم ماسک» اظهار کرد: از کل کشور تعداد ۲۵ اثر به بخش نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافتند که خوشبختانه نمایش خیابانی «لبخند با طعم ماسک» نیز توانست پس از سال‌ها از شهرستان نیشابور جواز ورود به این جشنواره را از آن خود کند.  

محسن مسعودی‌فر افزود: این نمایش با توجه به شرایط کرونایی سعی بر فرهنگ‌سازی و مشکلاتی که از عدم رعایت کردن موارد بهداشتی به‌وجود می‌آید را به نمایش می‌گذارد.  

وی خاطرنشان کرد: نمایش خیابانی «لبخندبا طعم ماسک» به‌صورت موزیکال و فانتزی طراحی شده و در این اثر رقابت بین کادر درمان، مدافعان سلامت و تیم کرونا به‌روی صحنه می‌رود.  

این کارگردان نیشابوری یادآور شد: در نمایش خیابانی «لبخند با طعم ماسک» هنرمندان نام آشنای تئاتر نیشابور محمد طاغونی، شادی امینی، متینا اسلامی، مبینا عین آبادی، امیرمهدی ناصری، مبینا دهنوخلجی، ندا شیرازی، رضا ثنایی، مهدی خانلقی، رضا بوژمهرانی، اشکان داوری، پرنیان مسعودی‌فر، محمد عادلی، مرتضی جهان‌دوست، امیر آتشی، آرین دهنوی و عطیه یزدانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.  

مسعودی‌فر عنوان کرد: همچنین موسیقی این اثر را امیرحسین حسینی، فیلم و تدوین را عماد شیخی، معین نعیمی، دانیال شمس، طراح لباس خانم وحدتی، طراح گریم مرضیه متقی‌نژاد، دستیار کارگردان مهدی نجفی، طراح پوستر سارا بیات، مدیر هماهنگی احسان اتابکی، طراح فرم امین نجار به عنوان عوامل اجرایی با این نمایش همکاری دارند.  

وی تصریح کرد: سامان خلیلیان به‌عنوان مدیر و بهمن صادق حسنی، سیروس همتی و الهه پورجمشید به عنوان اعضای هیأت انتخاب مسابقه نمایش‌های خیابانی، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را همراهی می‌کنند و سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه ۱۱ تا ۲۱ بهمن ۹۹ در تهران  برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها