شایسته با اشاره به نزدیک شدن به ایام جشنواره فجر گفت: احتمال افزوده شدن فیلم تازه‎ای به چرخه اکران در این روزها اندک است.

بعید است فیلم جدیدی به اکران اضافه شود/ تکلیف شورای اکران آنلاین هنوز مشخص نیست

مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با گروه فرهنگی قدس آنلاین، در پاسخ به اینکه در آستانه برپایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، فیلم جدیدی به آثار در حال اکران افزوده خواهد شد یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم فیلمی به چرخه اکران اضافه شود و با همین فیلم‌هایی که در حال نمایش هستند ادامه می‌‎دهیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر فیلم‌های «دیدن این فیلم جرم است»، «پیشی میشی»، «آقای سانسور»، «بی حسی موضعی» و ... در حال اکران هستند. البته به غیر از «دیدن این فیلم جرم است»،  «پیش میشی» هم فیلم جدیدی است، زیرا زمانی که سینماها بسته شد از اکران این فیلم فقط سه روز می‌گذشت. علاوه بر این سینماها تا قبل از ساعت ۲۱ مجاز به فعالیت هستند و آخرین ساعتی که به کار خود پایان می دهند حدوداً ۲۰:۳۰ است.

شایسته درباره استقبال مخاطبان از فیلم‌های در حال اکران گفت: در جلسه بعدی شورای صنفی نیز گزارش کاملی از میزان فروش و استقبال از فیلم‌ها ارائه خواهد شد.

دبیر شورای صنفی نمایش در پاسخ به وضعیت تعیین شورای اکران آنلاین که از مدت‌ها پیش در انتظار بررسی و نتیجه‌گیری نهایی است، عنوان کرد: هنوز اتفاق تازه‌ای برای شورای اکران آنلاین نیفتاده است.

وی همچنین درباره بسته حمایتی وعده داده شده از سوی سازمان سینمایی برای سینماداران و صاحبان آثار که قرار بود طی هفته گذشته مشخص شود، گفت: آقای انتظامی هنوز جوابی نداده‌اند و منتظر تشکیل جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها