مهدی حاجیان، دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک اعلام کرد که این جشنواره دهم تا هفدهم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

زمان برپایی جشنواره تئاتر عروسکی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، حاجیان درباره این دوره از جشنواره نمایش عروسکی تهران ـ مبارک گفت:  با توجه به قطعی شدن زمان برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در بازه زمانی ۱۱ تا ۲۰ بهمن ماه و بعد از بررسی تمام شرایط اجرایی و زمینه‌های برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره هجدهمین نمایش عروسکی تهران مبارک، قرار شد این جشنواره دهم تا هفدهم اسفند ماه سال جاری برگزار شود.

حاجیان با اشاره به محدودیت‌هایی که در پی همه‌گیری کرونا برای برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری ایجاد شده، افزود: هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک در فضای مجازی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این فضا برگزار می‌شود . ضمن اینکه این دوره از جشنواره همچون جشنواره تئاتر فجر به صورت ملی و باحضور آثار هنرمندان شایسته کشور برگزار خواهد شد و امیدواریم با برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی، در دوره‌های بعدی همچون روال سال‌های قبل، جشنواره نمایش عروسکی را هم به صورت فیزیکی و با حضور نمایش‌هایی از کشورهای گوناگون داشته باشیم.

هجدهمین جشنواره نماش عروسکی تهران - مبارک با یاد زنده‌یاد گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره و با دبیری اجرایی مهدی حاجیان دهم تا هفدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها