قدس آنلاین_احمد فیاض: جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در محل استانداری خراسان رضوی آغاز شد.

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی با حضور معاون رییس جمهور

به گزارش قدس آنلاین محمدباقر نوبخت در سفر دو روزه خود به خراسان رضوی و در ادامه پس از جلسه مشترک با مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی از بیمارستان امداد و نجات مشهد بازدید خواهد نمود. افتتاح 4000 واحد مسکن محرومین استان و افتتاح بیمارستان 200 تختخوابی دیگر برنامه های معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در استان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سفرهای استانی دو مأموریت دارد، نخست آنکه مدیران استانی و منطقه‌ای مشکلاتشان را بیان کنند و مسؤولان ملی نیز زمانی داشته باشند تا باتوجه به سیاست‌های کلان کشور که برای توسعه ملی و منطقه‌ای است از این زمان استفاده کنند و مسائل ملی را بیان کنند.

وی اظهار کرد: سفرهای استانی و جلسات این مدلی دو مأموریت دارد، نخست آنکه مدیران استانی و منطقه‌ای مشکلاتشان را بیان کنند و مسؤولان ملی نیز زمانی داشته باشند تا باتوجه به سیاست‌های کلان کشور که برای توسعه ملی و منطقه‌ای است از این زمان استفاده کنند و مسائل ملی را بیان کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تمام شما عزیزان بنده را در جریان مسائل شهرستان‌ها قرار دادید و آنچه که خراسان رضوی لازمه توجه را دارد به بنده اطلاع دادید و در راستای مسوولیتی که به عنوان دستگاه برنامه‌ریزی داریم کمک کردید.

وی افزود: نگاه مرکز به منطقه موضوعی است که باید بیان کنم در قالب سفرهای استانی که رییس جمهور یا هیأت وزیران داشته‌اند، بنده موظفم بازدید میدانی داشته باشم و این ابزار قانونی استفاده کنم تا رصد و توسعه کشور را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

برچسب‌ها