مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از برگزاری نشست بررسی راه های تامین منابع مالی اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای این استان با وزیر نیرو و آبرسانی به ۴۵۰روستا در خراسان رضوی تا سال۱۴۰۰خبر داد.

آبرسانی به ۴۵۰روستا در خراسان رضوی تا سال۱۴۰۰

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، سید ابراهیم علوی از نشست بررسی راه های تامین منابع مالی اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای این استان با وزیر نیرو خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه که استاندار خراسان رضوی هم حضور داشت آبرسانی به ۴۵۰روستای استان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی مطرح و مقرر شد ضمن افزایش کمک اعتباری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، از ظرفیت ماده ۵۶ هم با مساعدت استانداری استفاده شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اعتبار مورد نیاز آبرسانی به این تعداد روستا را دو هزار و ۵۰۰میلیارد ریال اعلام کرد که قرار است برای سال های ۱۳۹۹و ۱۴۰۰تامین شود.

وی به ۲۲۰ روستای فاقد ردیف اعتبار آبرسانی در خراسان رضوی نیز اشاره کرد و افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد برای این روستاها نیز از محل هایی که امکان تامین اعتبار دارد با کمک استانداری خراسان رضوی و آبفا کشور یک برنامه مدون تعریف شود.

به گفته علوی، در جلسه با مجمع نمایندگان شهرستان مشهد هم موضوع تامین آب روستاها و اقدامات انجام شده پس از اجرای طرح یک پارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها