۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 737170

دکتر حمید شاه آبادی در حکمی دکتر سیدمحمدرضا خوشرو را به سمت مشاور معاونت سیما و دکتر مجتبی ایزدی به سمت «سرپرست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما» منصوب کرد.

دو انتصاب جدید در سیما

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حمید شاه آبادی در حکمی دکتر سیدمحمدرضا خوشرو را به سمت مشاور معاونت سیما منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به خوشرو تاکید شده است؛ با استفاده از ظرفیت های شبکه های سیما و حوزه های ستادی به ویژه مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما اهتمام لازم را برای ارائه برنامه ریزی مدون و نظارت مستمر در جهت ارتقای کیفی برنامه های سیما به عمل آورید.

دکتر سیدمحمدرضا خوشرو سابقه مدیرکلی فرهنگ عمومی قوه قضاییه، مدیریت گروه های پژوهش در سازمان صداوسیما و وزارت ارشاد و مشاورت پژوهش معاونت صدا را در کارنامه کاری خود دارد.

سرپرست «مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما» منصوب شد

همچنین شاه آبادی در حکمی دیگر دکتر مجتبی ایزدی را به سمت «سرپرست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به دکتر مجتبی ایزدی آمده است:

ماموریت آن مجموعه عبارت از پژوهش بنیادی، کاربردی و برنامه ای تلویزیونی، سیاست گذاری و برنامه ریزی محتوایی، نظارت، ارزیابی و ارزشیابی برنامه ها؛ شبکه ها و مراکز تولیدی است.

طراحی و تدوین «منظومه گفتمانی مدیریت پیام سیما»؛ تدوین سیاست های محتوایی برنامه های سیما، فرایند بررسی و تطبیق طرح برنامه های تلویزیونی با برنامه مصوب و صدور مجوز تولید، ارزیابی مستمر و منظم برنامه های سیما، ارزشیابی عملکرد شبکه ها و بازتولید گزارش های مراجع نظارتی درون و برون سازمانی و ارائه نتایج به همراه راهکارهای لازم به معاونت و شبکه ها و مراکز مربوطه، نظارت و ارزیابی برنامه های زنده شبکه ها از اهم وظایف «مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما» عنوان شده است.

معاون سیما همچنین در این حکم از خدمات ارزشمند سیدجواد مرادی در طول مدت زمان تصدی آن مرکز تشکر و قدردانی کرده است.

دکتر مجتبی ایزدی دانش آموخته مدیریت راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی و هم اکنون مدیر شبکه رادیویی قرآن است. وی همچنین سابقه مدیرکلی ارزیابی و عملکرد و ساختار و تشکیلات سازمان صداوسیما؛ قائم مقامی شبکه قرآن سیما و دبیری شورای قرآن و معارف معاونت صدا را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها